Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobry den, odeslala jsem pres PPL novy detsky psaci stul ( ve ctvrtek jsem ho podala primo na jejich pobocce v Jazlovicich) a v patek dopoledne dorazil stul k prijemci. Pro zaslani stolu jsem volila PPL jen z toho duvodu, ze maji na webovych strankach, ze prepravuji baliky do 50kg, coz CP pouze do 30kg. Stul vazil 35kg. Balik byl prijemcem ihned otevren a zjistil, ze stul je znicen, byl hrube poskozen, dokonce i kovova podpera stolu byla ohnuta a poskozena. Nikdo z PPL me neinformoval a za 14 dni mi doma zvonil ridic z PPL, ze mi veze zniceny stul. Vubec jsem nechapala, o co se jedna. Druhy den po opakovanych urgencich a telefonatech na infolinku PPL mi mailem zdelili z reklamacniho oddeleni, ze je reklamace zamitnuta z duvodu poruseni jejich obchodnich podminek - nedostatecne zabaleni. Zpetne jsem pak zjistovala od prijemce, co se vlastne onech 14 dni delo a dozvedela jsem se, ze hned v patek PPL kontaktoval, dle instrukci zaslal fota znicenych casti. V pondeli mu bylo receno, ze ma stul zabalit a bude odvezen k prezkoumani na PPL reklamacni oddeleni do Ostravy. Nebot prijemce vse rozbalil, znovu stul podle sveho zabalil a nechal odebrat PPL. Stul pak 14 dni lezel nekde v PPL a nasledne putoval znovu pres celou CR zpet ke me. Nechapu, jak muze PPL posoudit sekundarni zabaleni prijemce a na zaklade toho napsat, ze reklamace je zamitnuta. A prepravovat stul bez vedomi odesilatele, kteremu zpusobili skodu tam a zpet a stul, tim dale nicit. Reklamacni oddeleni se mnou komunikuje pouze omylanim stale stejne vety, ze reklamace je zamitnuta. Osobni schuzku odmitli a neni mozne s nimi dale komunikovat.
Predem dekuji za Vasi pomoc, jsem s pozdravem
Zuzana Ludvikova
Preprava. PPL detskeho noveho stolu v hodnote 2500Kc
Nahrada castky za poskozeny a nasledne zniceny stul 2500,-Kc a za prepravu 580,- Kc
|
Tweet |
Vznikne-li na převzaté zásilce při obstarávání přepravy škoda, společnost ji nahradí, neprokáže-li, že škodu nemohla odvrátit. Přebrala-li společnost zásilku, přešlo na ní nebezpečí škody na zásilce. Společnost by neodpovídala za škodu, kdyby při přebírání zásilky upozornila odesílatele na nevhodný obal zásilky. Neupozornila-li společnost na vadný obal, zprostí se nyní povinnosti k náhradě škody důkazem, že vadu nemohla při převzetí zásilky poznat.
Vzhledem k tomu, že společnost PPL CZ s.r.o. doposud nevyužila možnosti na danou stížnost reagovat, jsme nuceni stížnost uzavřít pro nereakci subjektu.