Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den,
opět se opakuje situace, kdy mi byla naúčtována služba, o které jsem při sjednání telefonního tarifu pro dítě avizovala, že o ní v žádném případě nestojím, a to navyšování objemu dat. Obsluha v prodejně mě ujistila, že to není problém.
S překvapením vidím na faktuře navýšení obejmu dat 498 kč.
Když při sjednání služby řeknu, že si něco nepřeji, tak si to opravdu nepřeji. Převapením pro mě bylo tvrzení operátora, že nelze tuto službu navyšování dat nelze rovnou vypnout při sjednání tarifu, ale až po aktivaci dodatečně a telefonicky, ale na to mě nikdo neupozornil. Proto požaduji navrátit tuto častku, která dle mého názoru byla účtována neopravněně.
taif O2 "kůl"
kompenzace 498 kč
|
Tweet |
Bylo-li při uzavírání smlouvu se zástupcem společnosti sjednáno, že konkrétní služba (navyšování datového objemu) poskytována nebude, je to platnou součástí smlouvy a společnost je tím zavázána. Společnost tedy datový objem navýšit něměla.
Pokud spotřebitelka s vyúčtováním služeb nesouhlasí, je třeba uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitelka oprávněna uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
V případě, že společnost reklamaci zamítla, může se spotřebitelka do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den,
každý tarif má uvedený základní objem dat a v případě, že dojde k vyčerpání základního objemu dat, dochází k automatické obnově dat dle platných podmínek. Změnu nastavení obnovy dat lze kdykoliv po aktivaci služby změnit v Moje O2 zákazníkem nebo nás ohledně změny kontaktovat.
Omlouvám se, pokud vám bylo slíbeno, že bude automatické obnovení dat hned deaktivováno při aktivaci služby.
Poprosím vás, abyste mi do neveřejných informací doplnila telefonní číslo, o které se jedná a pro ověření také celé jméno majitele a datum narození, abych se mohla na vše podívat konkrétně a jestliže ještě není podána reklamace vyúčtování, vše předat.
S pozdravem
Anna Typovská
Guru pro Social Media, O2
Dobrý den,
službu jsem reklamovala na 02 lince, reklamace se mnou nebyla sepsána, protože mi bylo řečeno, že na to nemám nárok.
Nevím, zda jde zaslat z tohoto servru neveřejně nějaká zpráva.
Jedná se o číslo 601535881 (dítě).
VS vyúčtování byl 5131096361 a bylo to vyúčtování za leden 2020.
Pro doplnění údajů mne můžete kontaktovat na mailu přes tento server, nebo poslat Váš kontaktní email, na který doplním další údaje.
Děkuji Tašková
Dobrý den,
děkuji vám za doplnění informací. Ke zrušení automatické obnovy dat došlo 5. 2. 2020. Omlouvám se, pokud nebyla změna zadána po aktivaci paušálního tarifu, jak jste žádala na prodejně.
Celý váš podnět jsem předala již na naše reklamační oddělení, které vás bude s vyjádřením kontaktovat nejpozději do 1 měsíce. Poprosím o strpení.
S pozdravem
Anna Typovská,
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení: