Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
dne 4.2.2020 jsem si založila profil a následně zaplatila. Mělo se jednat o členství 99,-/měsíc a to celkem na 12 měsíců, co dělá 1188,-Kč. Ale zjistila jsem, že mi z účtu byla odeslaná částka 4752,-Kč, s čím výslovně nesouhlasím. Pri členství 99,- kč měsíčně bymi takto zaplacené členství vydrželo na 48 měsícu což jsou 4 roky. Napsala jsem hned na zakaznickyservis@be2.cz a také na email michal.hlavacek@be2.com a to okamžité odstoupení od smlouvy, která byla uzavřená prostředníctvím webu na dálku a zažádala jsem o navrácení finančních prostředku zpět. Prozatím nedošlo k potrvrzení mého emailu, takže, ani svůj profil jsem ještě nevyužila a ten také žádam zrušit. Samozřejmě, že mi přišela zpět automatická odpověď, že do 5 dní se někdo ozve.. Ale jako vidíte,již několik stovky klientu nikdo nekontaktoval. Já také zaplatila hned, peníze byli zasláné hned, tak proč mě spoločnost hned také nekontaktuje a neřeší se mnou moje emaily.
Proto žádám o navracení fin.prostředku stejnou cestou zpět, a zrušení mého profilu na stránkach.
Prosím o Váš krátky názor na věc.
Děkuji
Barbara
členství v be2
zrušení profilu,vrácení peněz, protože došlo ke odstoupení od smlouvy
|
Tweet |
Spotřebitel může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.
Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně společnosti mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento e-mail, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a takové jednání jde k tíži společnosti.
Z důvodu předběžné opatrnosti spotřebiteli doporučujeme také oslovit jeho banku s případnou žádostí o zablokování karty. Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd. Vždy je však třeba brát ohled na to, zda společnost nemá, byť i jen na část zpětvzaté platby, právní nárok. Poté by se totiž spotřebitel mohl dostat do prodlení.
V případě, že v právním vztahu figuruje zahraniční subjekt, může se spotřebitel o pomoc obrátit také na Evropské spotřebitelské centrum na stránkách www.evropskyspotrebitel.cz. Služby Evropského spotřebitelského centra jsou zdarma.
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.
Společnost nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Kromě podání stížnosti prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz se může spotřebitelka přidat také k našemu projektu Bojujeme proti neférovým seznamkám. Bližší informace a formulář lze nalézt na webu www.neferoveseznamky.cz.