Počet nahlášených stížností: | 61 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Před dvěma lety jsem řádně do 14 dnů odstoupila od smlouvy.Respektive hned třetí den. Měla jsem vše schované. Od léta 2019 mně chodily dopisy, jen tak hozené do schránky. Napřed šlo o to, abych podepsala smlouvu. Vše šlo rovnou do koše. Pak začaly chodit dopisy, opět obyčejně., a žádali 5.000.-kč pokuty. To už mne naštvalo a snažila jsem se společnosti Lama dovolat. Nehrozilo se dovolat. Volání stálo dost peněz. Tak jsem jim napsala přes email. PO té jim zaslala řádně ukončenou smlouvu., což uznali. Asi po týdnu mně napsali, že 3.6.2019 jsem jim opět po telefonu smlouvu obnovila. Ještě že jsem ten den byla mimo republiku a žádné hovory nepřijímala. Na vše mám důkazy a oni stále po mě vymáhají 5.000.-kč. Co se dnes děje, to vážně nemá obdoby.
číslo smlouvy 18121137855, zákaznické č, 7105000341. Smlouva od 9.10.2018, Ukončena 13.10.2018
Okamžitě žádám o to, aby mne již nekontaktovali a uznali že jim nic nedlužím. Děkuji.
|
Tweet |
Pokud spotřebitelka odstoupila od smlouvy na základě zákonných důvodů a v zákonem předpokládané lhůtě, nemá společnost oprávnění sankcionovat odstoupení od smlouvy smluvní pokutou, což plyne i ze závěrů ustálené judikatury Nejvyššího soudu ČR, viz např. sp. zn. 33 Odo 469/2006.
Pokud spotřebitelka neprovedla jednání směřující k uzavření smlouvy, není takovou smlouvou vázána.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.