Společnost


PLATFORM ENERGY s.r.o.

Počet nahlášených stížností:61
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#39407Neoprávněná pokuta

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 19 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.02.2020, před 5 lety

Jana Šeflová

Znění stížnosti

Před dvěma lety jsem řádně do 14 dnů odstoupila od smlouvy.Respektive hned třetí den. Měla jsem vše schované. Od léta 2019 mně chodily dopisy, jen tak hozené do schránky. Napřed šlo o to, abych podepsala smlouvu. Vše šlo rovnou do koše. Pak začaly chodit dopisy, opět obyčejně., a žádali 5.000.-kč pokuty. To už mne naštvalo a snažila jsem se společnosti Lama dovolat. Nehrozilo se dovolat. Volání stálo dost peněz. Tak jsem jim napsala přes email. PO té jim zaslala řádně ukončenou smlouvu., což uznali. Asi po týdnu mně napsali, že 3.6.2019 jsem jim opět po telefonu smlouvu obnovila. Ještě že jsem ten den byla mimo republiku a žádné hovory nepřijímala. Na vše mám důkazy a oni stále po mě vymáhají 5.000.-kč. Co se dnes děje, to vážně nemá obdoby.


Produkt

číslo smlouvy 18121137855, zákaznické č, 7105000341. Smlouva od 9.10.2018, Ukončena 13.10.2018


Požadované řešení

Okamžitě žádám o to, aby mne již nekontaktovali a uznali že jim nic nedlužím. Děkuji.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.2.2020 16:25, před 5 lety

Pokud spotřebitelka odstoupila od smlouvy na základě zákonných důvodů a v zákonem předpokládané lhůtě, nemá společnost oprávnění sankcionovat odstoupení od smlouvy smluvní pokutou, což plyne i ze závěrů ustálené judikatury Nejvyššího soudu ČR, viz např. sp. zn. 33 Odo 469/2006.

Pokud spotřebitelka neprovedla jednání směřující k uzavření smlouvy, není takovou smlouvou vázána.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.3.2020 19:05, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.