Společnost


Paidwings AG

Počet nahlášených stížností:554
Z toho za letošní rok:42
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#39409Vynucovaní nedohodnutých plateb

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 10 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
05.02.2020, před 5 lety

Petr Gawlas

Znění stížnosti

Přihlásil jsem se do seznamky novalaska výše uvedené společnosti. Vyplnil jsem své údaje, zaplatil měsíční členství, které jsem ale zrušil předčasně, protože seznamka mi nevyhovovala, snažil jsem se zcela odhlásit, nešlo to... Jelikož jsem zablokoval kartu (shodou okolností to bylo z jiného důvodu), tak společnost mi mafiánsky nemohla vysát peníze bez mého dovolení. Se společnosti nemám žádnou smlouvu, nedovolil jsem ani automaticky prodlužovat platby, tedy nebudu ani nic vypovídat, když jsem nic nepodepsal. Přesto mě společnost lživě vyděračsky obviňuje, že ji dlužím peníze. Nic jim nedám, budu se s nimi soudit, pokud mě dají k soudu. Chtěl bych se zeptat, jak funguje v Německu právní zastoupení? Jsou v Česku advokáti na soudní spory v zahraničí? Společnost vyhrožuje "specialisty,,. Věřím ale, že i v české kotlině se najdou schopní právníci. Můj bratranec vedl spor s exekutorem. První soud prohrál, druhý vyhrál, tak věřím, že i molochovi, jako je tato švýcarská společnost, se jde postavit.


Produkt

seznamka


Požadované řešení

Mělo by dojít k okamžitému nevymahání domnělého dluhu, daná společnost by měla přestat fungovat na internetovém trhu, měla by se podat veřejná žaloba na tuto společnost, nejsem ale právník, takže toto není v mé kompetenci.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.2.2020 08:39, před 5 lety

Doporučujeme spotřebiteli smlouvu vypovědět. To lze učinit v písemné formě a zaslat na adresu sídla společnosti (Paidwings AG, Alte Steinhauserstrasse 1, 6330 Cham, Switzerland), a to doporučeně a s dodejkou, neboť díky tomu bude mít spotřebitel pro případný další spor důkaz o zaslané výpovědi. Ze stejného důvodu doporučujeme si uchovat její kopii.

Ve výpovědi je třeba uvést své celé jméno, používanou službu, e-mailovou adresu použitou k registraci ve službě a uživatelské jméno. Dále výslovně uvést, že v souladu s článkem 5 obchodních podmínek smlouvu spotřebitel vypovídá.

Výpověď je třeba zaslat ve lhůtě 14 kalendářních dnů před koncem doby platnosti smlouvy. (Bude tedy třeba zjistit, kdy byla smlouva uzavřena a po jakých obdobích se obnovuje). Okamžikem doručení se výpověď stane automaticky účinnou a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení peněžních prostředků, které by byly od okamžiku výpovědi smlouvy společností neoprávněně vyúčtovány.

V případě soudního sporu by společnost musela prokázat, že existuje právní důvod, na základě kterého má právo údajný dluh vymáhat. Vymáhá-li společnost tento údajný dluh prostřednictvím inkasních agentur, nemají tyto inkasní agentury žádná speciální oprávnění oproti běžnému věřiteli (například nemohou nařídit exekuci).

Vymáhat dluh prostřednictvím exekutora je možné pouze v případě, pokud k tomu existuje exekuční titul, např. bylo-li o dluhu rozhodnuto v soudním řízení a rozhodnutí soudu nabylo právní moci a stalo vykonatelným.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele. Pokud společnost nevyhoví prokazatelné žádosti spotřebitele o ukončení smluvního vztahu, doporučujeme kontaktovat dozorový orgán nad spotřebitelskou oblastí ve Švýcarsku, který se nazývá Eidgenössisches Büro für Konsumentenfragen, s podnětem na užívání nekalé obchodní praktiky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.3.2020 15:59, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.