Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dne 2.2. 2020 jsem se zaregistrovala na internetové seznamce AS, kdy jsem byla vyzvána, abych si připlatila Prémiové členství v hodnotě do 50,-Kč. Strženou částku však eviduji v IB ve výši 156,-Kč. Po upozornění jednoho z uživatelů, jsem začala pátrat, co je AS zač a pak následně narazila na obtíže při výpovědi předplaceného členství. Výpověď řeším teprve 2. dnem, na emaily odpovídá automat a obávám se, že má doporučeně zaslaná písemná žádost na adresu společnosti nestačí. Společnost nabízí možnost výpovědi členství zasláním faxu, to je však téměř nemožné, v dnešní době tyto stroje téměř nikdo nevyužívá.
Neříkám, že záměr seznamky je špatný, je však pouze nedokonalý. Pro uživatele je snadné, se zaregistrovat, ale je téměř nemožné, si bez obtíží vytvořený profil, po zaplacení Prémiového členství, zrušit/deaktivovat.
Číslo zápisu v Obchodním rejstříku: B 123206, Commercial Register Luxembourg,
Žádám o okamžité zrušení Prémiového členství ACADEMIC SINGLES, o vymazání všech osobních dat a o deaktivaci účtu. Tuto službu, ani jí podobné, si nepřeji nadále využívat.
|
Tweet |
Pokud spotřebitel řádně vypoví smlouvu, zaniká tím smluvní vztah. Po zániku smluvního vztahu není společnost oprávněna účtovat si poplatky za plnění, které by poskytovala po vypovězení tohoto vztahu, poněvadž k takovéto platbě neexistuje relevantní právní důvod. V takovém případě by se jednalo o bezdůvodné obohacení. Společnost je oprávněna účtovat si poplatky pouze za plnění, které poskytla v době trvání smluvního vztahu.
Řádná výpověď vypadá následovně. Výpověď by měla dle obchodních podmínek společnosti obsahovat následující údaje: úplné jméno, zemi, jejíž služby be2 využívá (zřejmě se jedná o zemi, ve které spotřebitel využívá službu), svou e-mailovou adresu zaregistrovanou u společnosti be2 a své uživatelské jméno (alternativně: šifru, která byla spotřebiteli přidělena). Tato výpověď by měla být dle obchodních podmínek společnosti zaslána poštou na adresu: be2 S.à.r.l., služby zákazníkům / ukončení, 13 rue du Commerce L-1351 Luxemburg, Luxemburg; nebo faxem na číslo 420 227203713. Nicméně z důvodu, že smlouva byla uzavřena přes internet, postačí (ač to obchodní podmínky neupravují), pokud bude výpověď zaslána na e-mailovou adresu společnosti (zakaznickyservis@be2.cz).
Z důvodu předběžné opatrnosti spotřebiteli doporučujeme také oslovit jeho banku s případnou žádostí o zablokování karty. Zároveň doporučujeme spotřebiteli uschování či uložení veškerých materiálů, kterými lze prokázat, že platně ukončil, anebo se přinejmenším snažil platně ukončit, daný smluvní vztah.
V případě, že v právním vztahu figuruje zahraniční subjekt, může se spotřebitel o pomoc obrátit také na Evropské spotřebitelské centrum na stránkách www.evropskyspotrebitel.cz. Služby Evropského spotřebitelského centra jsou zdarma.
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.
Společnost nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.