Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#39416Vymáhání poplatku za neustále prodlužování smluvy v seznamce Be2

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 19 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.02.2020, před 5 lety

Eva Kolářová

Znění stížnosti

Dobrý den, mám prosbu dotaz... chodí mě upomínky psané v němčině na neustále se zvyšující částky. Bohužel jsem se loni přihlásila do seznamky Be2 zaplatila poplatek na tři měsíce. Poté jsem byla uživateli ze seznamky upozorněna na neoprávněné strhávání peněz z ůčtu. Ze seznamky jsem tedy před ukončením tří měsíců odešla, kartu zablokovala. Nyní mě chodí poštou upomínky, ještě na adresu kde již nebydlím. Mají na to právo a je možné, že když nebudu reagovat, jako do ted, uškodím si tím a zaplacení se nevyhnu? děkuji moc za odpověd. Kolářová Eva


Požadované řešení

Rada zda mě v budoucnu v případě nezaplacení čekají problémy, nebo zda to mohu vypustit a nereagovat.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.2.2020 10:43, před 5 lety

Pokud spotřebitelka uzavřela smlouvu se společností Be2 a od uzavření smlouvy uběhlo více než 14 dní, doporučujeme vypovědět smlouvu, která byla uzavřena, a to postupem, který je v souladu s obchodními podmínkami. Ty lze nalézt na adrese https://www.be2.cz/info/vop.

V bodě 8 zmiňovaných obchodních podmínek je upravena výpověď z placených služeb. Tuto výpověď je nutné zaslat písemně na adresu společnosti, a to minimálně 14 kalendářních dní před uplynutím příslušné doby platnosti smlouvy, tedy doby, na kterou bylo členství předplacené. Výpověď dle obchodních podmínek musí obsahovat alespoň tyto údaje: úplné jméno, zemi, jejíž služby spotřebitel využívá, e-mailovou adresu zaregistrovanou u společnosti Be2 a uživatelské jméno (alternativně: šifru, která byla přidělena) (tyto informace musí být čitelně uvedeny tiskacími písmeny). Výpověď smlouvy lze také zaslat na e-mail společnosti: zakaznickyservis@be2.cz .

Pokud se již smlouva automaticky prodloužila a společnost požaduje kromě zaplacení členství, které bylo původně objednáno, i částku za další měsíce, je možné u společnosti argumentovat tím, že ujednání o automatické prolongaci smlouvy o poskytování služeb je ujednáním překvapivým. Taková ujednání jsou dle občanského zákoníku (zákon č. 89/2012 Sb.) zakázána a mohou být soudem v případě sporu prohlášena za neúčinná. V tomto případě by si však musela být spotřebitelka jista tím, že společnost jí při uzavírání smlouvy nevyrozuměla o tom, že bude k automatickému prodloužení smlouvy docházet. Pokud by si jistá nebyla, pak je vhodnější smlouvu vypovědět výše uvedeným postupem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
9.2.2020 00:42, před 5 lety

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com

Mějte také na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/ Junk). Zkontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.

Děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
9.2.2020 18:27, před 5 lety


Eva Kolářová

Děkuji za odpověď, zaslala jsem tedy výpověď na uvedený email.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.3.2020 18:00, před 5 lety

Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.4.2020 14:19, před 5 lety

Společnost nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.