Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den, mám prosbu dotaz... chodí mě upomínky psané v němčině na neustále se zvyšující částky. Bohužel jsem se loni přihlásila do seznamky Be2 zaplatila poplatek na tři měsíce. Poté jsem byla uživateli ze seznamky upozorněna na neoprávněné strhávání peněz z ůčtu. Ze seznamky jsem tedy před ukončením tří měsíců odešla, kartu zablokovala. Nyní mě chodí poštou upomínky, ještě na adresu kde již nebydlím. Mají na to právo a je možné, že když nebudu reagovat, jako do ted, uškodím si tím a zaplacení se nevyhnu? děkuji moc za odpověd. Kolářová Eva
Rada zda mě v budoucnu v případě nezaplacení čekají problémy, nebo zda to mohu vypustit a nereagovat.
|
Tweet |
Pokud spotřebitelka uzavřela smlouvu se společností Be2 a od uzavření smlouvy uběhlo více než 14 dní, doporučujeme vypovědět smlouvu, která byla uzavřena, a to postupem, který je v souladu s obchodními podmínkami. Ty lze nalézt na adrese https://www.be2.cz/info/vop.
V bodě 8 zmiňovaných obchodních podmínek je upravena výpověď z placených služeb. Tuto výpověď je nutné zaslat písemně na adresu společnosti, a to minimálně 14 kalendářních dní před uplynutím příslušné doby platnosti smlouvy, tedy doby, na kterou bylo členství předplacené. Výpověď dle obchodních podmínek musí obsahovat alespoň tyto údaje: úplné jméno, zemi, jejíž služby spotřebitel využívá, e-mailovou adresu zaregistrovanou u společnosti Be2 a uživatelské jméno (alternativně: šifru, která byla přidělena) (tyto informace musí být čitelně uvedeny tiskacími písmeny). Výpověď smlouvy lze také zaslat na e-mail společnosti: zakaznickyservis@be2.cz .
Pokud se již smlouva automaticky prodloužila a společnost požaduje kromě zaplacení členství, které bylo původně objednáno, i částku za další měsíce, je možné u společnosti argumentovat tím, že ujednání o automatické prolongaci smlouvy o poskytování služeb je ujednáním překvapivým. Taková ujednání jsou dle občanského zákoníku (zákon č. 89/2012 Sb.) zakázána a mohou být soudem v případě sporu prohlášena za neúčinná. V tomto případě by si však musela být spotřebitelka jista tím, že společnost jí při uzavírání smlouvy nevyrozuměla o tom, že bude k automatickému prodloužení smlouvy docházet. Pokud by si jistá nebyla, pak je vhodnější smlouvu vypovědět výše uvedeným postupem.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com
Mějte také na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/ Junk). Zkontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.
Děkujeme Vám.
Děkuji za odpověď, zaslala jsem tedy výpověď na uvedený email.
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.
Společnost nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.