Společnost


BILLA, spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:440
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#39419Vedení pobočky Billa Blansko Svitavská ulice

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 10 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.02.2020, před 5 lety

Marie Stojanova

Znění stížnosti

Dobrý den,
jsem místní podnikatelka a nakupuji prakticky denně ve vaší prodejně na ulici Svitavská. Je mi velkou záhadou co na postu manažera prodejny dělá člověk který neustále šikanuje zákazníky i své zaměstnance. 
Několikrát  měl na mě osobně nemístné poznámky ve smyslu že neumím počítat i před ostatními zákazníky. A to je jen jedna z věcí které dělá. Neustále něco chybí a to je opravdu jen problém místní Billy?
Zkažené ovoce, chybějící zelenina, výmluvy na personál. A to je jen to málo co mě zrovna napadá. Zaměstnanci prodejny se opravdu snaží vycházet vstříc.
Důvod proč píšu je ten že nově vymyslel že nesmíme platit stravenkami rozděleně. Pokladní nám může započítat jen prvních 5 a smůla. To je opravu pěkný přístup k zákazníkům. Asi nechce aby mu tam někdo chodil, tak proč to dělá??
Jen já platím denně okolo 2000,-Kč ve stravenkách a nejsem rozhodně sama. Nejsou stravenky snad peníze? 

Pokud Váš pokladní systém nezakazuje platbu nad určitou částku denně ve stravenkách tak nechápu v čem je problém. 

Šikana zaměstnanců, zákazníků mi nepřijde jako normální vedení pobočky. Nebudu nakupovat někde kde se ke mě chovají jako k odpadu. A nebo nemám na výběr protože bydlím jen kousek vedle a musím toto ignorantské chování snášet?

Děkuji za vaši odpověď Marie Stojanová 


Požadované řešení

Odvolání stávajícího vedoucího.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.2.2020 09:56, před 5 lety

Přijímání platby formou stravenek je dobrovolnou činností prodejce, neboť ze zákona má povinnost přijímat jen bankovky a mince dle § 5 odst. 1 zákona č. 136/2011 Sb., o oběhu bankovek a mincí, Prodávající není ve stanovování pravidel omezen zákonem, ale je vázán dohodou s vydavatelem stravenek.

Pokud zakoupené ovoce nemá deklarované či kupujícím očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení. Bezodkladné uplatnění je třeba i s ohledem na omezenou trvanlivost potravin.

Spotřebitelka má rovněž možnost podat podnět Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která je dozorovým orgánem v oblasti kvality potravin rostlinného původu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.3.2020 09:54, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.