Počet nahlášených stížností: | 440 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,
jsem místní podnikatelka a nakupuji prakticky denně ve vaší prodejně na ulici Svitavská. Je mi velkou záhadou co na postu manažera prodejny dělá člověk který neustále šikanuje zákazníky i své zaměstnance.
Několikrát měl na mě osobně nemístné poznámky ve smyslu že neumím počítat i před ostatními zákazníky. A to je jen jedna z věcí které dělá. Neustále něco chybí a to je opravdu jen problém místní Billy?
Zkažené ovoce, chybějící zelenina, výmluvy na personál. A to je jen to málo co mě zrovna napadá. Zaměstnanci prodejny se opravdu snaží vycházet vstříc.
Důvod proč píšu je ten že nově vymyslel že nesmíme platit stravenkami rozděleně. Pokladní nám může započítat jen prvních 5 a smůla. To je opravu pěkný přístup k zákazníkům. Asi nechce aby mu tam někdo chodil, tak proč to dělá??
Jen já platím denně okolo 2000,-Kč ve stravenkách a nejsem rozhodně sama. Nejsou stravenky snad peníze?
Pokud Váš pokladní systém nezakazuje platbu nad určitou částku denně ve stravenkách tak nechápu v čem je problém.
Šikana zaměstnanců, zákazníků mi nepřijde jako normální vedení pobočky. Nebudu nakupovat někde kde se ke mě chovají jako k odpadu. A nebo nemám na výběr protože bydlím jen kousek vedle a musím toto ignorantské chování snášet?
Děkuji za vaši odpověď Marie Stojanová
Odvolání stávajícího vedoucího.
|
Tweet |
Přijímání platby formou stravenek je dobrovolnou činností prodejce, neboť ze zákona má povinnost přijímat jen bankovky a mince dle § 5 odst. 1 zákona č. 136/2011 Sb., o oběhu bankovek a mincí, Prodávající není ve stanovování pravidel omezen zákonem, ale je vázán dohodou s vydavatelem stravenek.
Pokud zakoupené ovoce nemá deklarované či kupujícím očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení. Bezodkladné uplatnění je třeba i s ohledem na omezenou trvanlivost potravin.
Spotřebitelka má rovněž možnost podat podnět Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která je dozorovým orgánem v oblasti kvality potravin rostlinného původu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.