Počet nahlášených stížností: | 710 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 21 |
Dne 27.1.2020 jsem na pobočce AAA v Chomutově zakoupil vozidlo SUZUKI VITARA rz 1UA 6115, přes telefonické urgence, že dne 7.2.2020 končí zákonná lhůta pro přepis vozidla mi ani mé paní nikdo nezavolal zpět ani nepodal informace o tom, kde ORV a TP jsou a jak se bude dál věc řešit. Jiří Pechar
Ihned zaslat kurýrem oba potřebné doklady, případné odstoupení od smlouvy, poskytnutí slevy a náhrady za vzniklou škodu
|
Tweet |
Jednou z povinností prodávajícího v rámci kupní smlouvy je dle § 2087 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, předání dokladů, které se k věci vztahují. Obzvláště pak doklady potřebné k převzetí a užívání věci, což jednoznačně platí právě pro doklady k automobilu. Ust. § 2094 odst. 1 dále stanoví že má-li k předání dojít při zaplacení kupní ceny, předá prodávající doklady v místě placení. Odst. 2 téhož paragrafu občanského zákoníku potom má dojít k předání dokladů při odevzdání věci.
Jestliže tak prodávající doklady nedodal, je na místě jej vyzvat, aby tak učinil. Prodávající zároveň odpovídá za případnou škodu, která by takovým jeho jednáním vznikla.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Vážený pane Pechare,
mám informaci, že Vaše záležitost by měla být vyřešena. Předpokládám, že všechny potřebné doklady již máte. Dejte pak prosím vědět, jak jste byl spokojený.
Děkuji, Jitka Míková, AAA AUTO
Vážená paní Míková, jestli máte správné informace? TP a ORV už sice mám,ale jednání je hrozné, když jsem přijel na evidenční kontrolu,která prý měla být pro naše vozidlo zdarma od AAA, tak jsem s hrůzou zjistil, že je to kvůli přepisu pro Vaši společnost, tudíž z Vaší strany nebyla dodržena zákonná lhůta pro přepis vozidla a doklady mi nechtěli vydat. Musel jsem se hodně rozčílit a začít citovat z.č. 361/2000 Sb a sdělit zaměstnancům, že vozidlo od nich bez dokladů neodjede, protože nesmí na pozemní komunikaci a přepis si mohou udělat ihned na jakémkoli dopravním odboru, v tomto případě v Plzni na Koterovské ulici! Když zřejmě pochopili, že to myslíme vážně, tak za cca 1 a půl hodiny jsme mohli odjet i s potřebnými doklady pro další přepis vozidla. V tomto případě nebyla ze strany prodávajícího dodržena zákonná lhůta pro přepis, nekomunikací a nepodáváním pravdivých informací mi bylo znemožněno včas dostát povinnostem vyplývajících jak ze zákona, tak i smluv o prodeji. Nedočkal jsem se ani omluvy.
Vážený pane Pechare,
děkuji za Vaši zpětnou vazbu. Práci personálu na pobočce v Plzni detailně prověříme. Našich zákazníků si vážíme - velice se Vám omlouvám za způsobené komplikace.
S pozdravem Jitka Míková, AAA AUTO
Vážená paní Míková, v tomto případě nejde jen o pracovníky Plzeňské pobočky, ale také o pracovníky Chomutovské pobočky, kteří nepodali náležité informace a od kterých ani nemáme přehled splátek, ale také o neochotu Vašich operátorek z AURES holdingu, tak doufám, že prověříte nejen Plzeň, ale také Chomutov.
S pozdravem Jiří Pechar
Vážený pane Pechare,
děkuji Vám za doplnění. Ano, určitě prověříme rovněž práci operátorek a také budu informovat vedení pobočky v Chomutově, které případ prošetří. Věřím, že nám i v budoucnu zachováte přízeň.
Přeji pevné zdraví, s pozdravem Jitka Míková, AAA AUTO
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den, záležitost ohledně technických průkazů jsme dořešili sami, kdy jsme na pobočce AAA v Plzni museli personál poučit o některých ustanovení zákona o silničním provozu a provozu vozidel a zároveň sdělit, že zakoupené vozidlo SUZUKI od nich bez těchto dokladů neodjede, cca za 1,5 hodiny jsme odjížděli s plnou mocí k přepisu a oběma tech. průkazy. Dočkali jsme se jen ledabylé omluvy od hlavní manažerky a to jen v těchto stížnostech. Přejeme ostatním zákazníkům pevné nervy a trpělivost.
Dobrý den,
záležitost byla prošetřena. Ze strany společnosti již není nic dalšího k doplnění.
S pozdravem Jitka Míková, AAA AUTO
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.