Počet nahlášených stížností: | 342 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
V srpnu roku 2019 jsem na s-realitách objevila inzerát na domeček v aukci. Pro více informaci byla nutná registrace. 3 měsíce po registraci přišla faktura,kterou jsme nezaplatili a platit nebudem. Zarazí mě způsob komunikace tohoto portálu, neustále vyhrožování soudem, odvolávání se na nedostatečnou pozornost a kompetentnost registrujiciho a popírání a překrucování informaci z kontrol COI, vyjádření Dtestu aj. Nemám zájem s tímto portálem jakkoli dal komunikovat, jelikoz žádná domluva neni z jejich strany možná. Jen bych tímto rada upozornila ostatní spotřebitele, ze platba registrace není nutná a mohou se těmto nekalym praktikám bránit. S pozdravem JB
Omluva a možnost odstoupení od smlouvy
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně. Podnikatel má povinnost spotřebitele seznámit se službou a jejími hlavními vlastnostmi. Pokud tak neučiní, mohou být naplněny znaky klamavého opomenutí, jenž je nekalou obchodní praktikou, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Spáchá-li společnost přestupek dle § 24 odst. 1 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, může Česká obchodní inspekce udělit sankci až do výše 5 000 000 Kč. Podání podnětu k šetření je možné zde: https://www.coi.cz/podatelna/
Spotřebitel by mohl namítat neplatnost přihlášky, neboť byl druhou stranou uveden v omyl o rozhodující okolnosti.
Co se týče poplatku spojeného s registrací účtu, není na něj upozorňováno v registračním formuláři ani jinak. Informace o ceně je podstatnou náležitostí o které musí být spotřebitel jasně informován v průběhu všech fází registračního procesu, resp. sdělování údajů společnosti, aby po něm mohla následně společnost tuto částku žádat. Sdělení o ceně skryté v ceníku či podmínkách se tak nejeví jako dostatečné informování spotřebitele.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den paní Balousová, děkujeme za Váš dotaz, sice nevíme proč a za co požadujete omluvu, ale odstoupení od smlouvy je možné vždy, toto je zákonem stanovené právo, tudíž nechápeme, proč nemůžete odstoupit od smlouvy ?
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.