Počet nahlášených stížností: | 222 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den, dne 13.12.2018 byla na prodejně CCC zakoupena vycházková obuv za 899,- Kč. Dne 7.11.2019 byla na prodejně podána reklamace jelikož boty se začaly rozlepovat po bocích. V popisu nakonec bylo napsáno, že byla prasklá podešev čehož jsem si nevšimla, ale žádná zmínka o rozlepených bocích botů. Po vyřízení reklamace boty zalepeny, prasklá podešev nikoli. Napsáno že se reklamace zamítá. Dne 20.12.2019 podána znovu reklamace, jelikož do boty zatékalo při dešti a znovu odlepování na bocích bot. Reklamace opět zamítnuta, důvodů víc než dost vynošená, neodborný zásah, nesprávné využití, obuv užitá k jinému účelu než je určena, špatná péče............Jednim slovem nenosit obuv, jinak bude problém.......Hrozné..... prasklá podešev a to na jedné botě nikdy nevznikne špatným ošetřením a při běžném chození po městě...........
Jenny fairy WS2615-01
Vrácení peněz.
|
Tweet |
Uplynulo-li od zakoupení a převzetí zboží více než 6 měsíců, musela by v případě soudního sporu spotřebitelka prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitelka se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitelka právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože její reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitelka právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.