Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Ted před asi 20 minutama jsem kupoval tabák ps,který pořád stál 113 kc,no když jsem přišel k pokladne,tak pokladní řekl 115 kc,místo 113 kč,tak jsem mu slušne řekl,že at si zmení cenovky,protože tam pořád píše 113 kc a on agresívni spusobem na mne vyletel,že kde to je napsaný,tak říkam pod tabákem a jedna pani co tam stála co tam pracuje,řekla mu,že ceny se mnenili.Vubec žádna omluva,jakoby se nic nestalo a při odchodu ješte tak odporne říka tam co tam stála,naschlé.
Malý tabák ps.
Dávat peníze jako omluvu je nelidské.Jinak vám to napsat neumím a přečtite si recenze na internetu o tom obchode a asi se nebudete tomu divit.
|
Tweet |
Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj/na něm uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.
Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.
Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.