Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:546
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#39429Drzí pokladní

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 4 dny 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
06.02.2020, před 5 lety

Patrik Dorko

Znění stížnosti

Ted před asi 20 minutama jsem kupoval tabák ps,který pořád stál 113 kc,no když jsem přišel k pokladne,tak pokladní řekl 115 kc,místo 113 kč,tak jsem mu slušne řekl,že at si zmení cenovky,protože tam pořád píše 113 kc a on agresívni spusobem na mne vyletel,že kde to je napsaný,tak říkam pod tabákem a jedna pani co tam stála co tam pracuje,řekla mu,že ceny se mnenili.Vubec žádna omluva,jakoby se nic nestalo a při odchodu ješte tak odporne říka tam co tam stála,naschlé.


Produkt

Malý tabák ps.


Požadované řešení

Dávat peníze jako omluvu je nelidské.Jinak vám to napsat neumím a přečtite si recenze na internetu o tom obchode a asi se nebudete tomu divit.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.2.2020 08:45, před 5 lety

Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj/na něm uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.

Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.

Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.3.2020 11:26, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.