Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Dobrý den,
dnes jsem byla v Kauflandu v Praze (Spojovací). Obsluha byla absolutně nepříjemná, hlavně paní u informací. Šla jsem si koupit pár věcí a čekala jsem u pokladen nějakých 17 min, než jsem se dostala na řadu! S tím problémem jsem šla na informace a paní řekla, že nemají více lidí na pokladny.
Podle tabule, co visí u pokladen mám nárok na poukaz ve výši 30 Kč jako omluvu za čekání více jak 5 min. Čekala jsem 15 min a nic? Paní u informací mi řekla, že na žádný poukaz nemám nárok a komunikovala se mnou dost nepříjemně. Takový lidi tam zaměstnávat? Jestli jsou protivní, tak ať si tu náladu nechají doma. Byla jsem v tom kauflandu poprvé a snad i naposledy. Tohle není možné!
čekání na pokladně
Požaduji omluvu a poukaz, co mi náleží!
|
Tweet |
Pokud se prodávající zavazuje za určitých podmínek k nějaké formě kompenzace, měla by být při splnění těchto podmínek spotřebiteli poskytnuta.
Vážená zákaznice,
děkujeme za Váš podnět.
Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika v.o.s.
Společnost nám sdělila, že spotřebitel nevyužil nabízené možnosti kontaktovat společnost přímo. Stížnost z tohoto důvodu uzavíráme.