Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#3943Příliš dlouhá doba čekání na řadu u pokladen (více jak 15 min)

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 25 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.08.2014, před 10 lety

Lena Kotrčová

Znění stížnosti

Dobrý den,

dnes jsem byla v Kauflandu v Praze (Spojovací). Obsluha byla absolutně nepříjemná, hlavně paní u informací. Šla jsem si koupit pár věcí a čekala jsem u pokladen nějakých 17 min, než jsem se dostala na řadu! S tím problémem jsem šla na informace a paní řekla, že nemají více lidí na pokladny.

Podle tabule, co visí u pokladen mám nárok na poukaz ve výši 30 Kč jako omluvu za čekání více jak 5 min. Čekala jsem 15 min a nic? Paní u informací mi řekla, že na žádný poukaz nemám nárok a komunikovala se mnou dost nepříjemně. Takový lidi tam zaměstnávat? Jestli jsou protivní, tak ať si tu náladu nechají doma. Byla jsem v tom kauflandu poprvé a snad i naposledy. Tohle není možné!


Produkt

čekání na pokladně


Požadované řešení

Požaduji omluvu a poukaz, co mi náleží!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.8.2014 12:28, před 10 lety

Pokud se prodávající zavazuje za určitých podmínek k nějaké formě kompenzace, měla by být při splnění těchto podmínek spotřebiteli poskytnuta.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.8.2014 14:30, před 10 lety

Vážená zákaznice,

děkujeme za Váš podnět.

Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.

Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika v.o.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.3.2015 10:16, před 10 lety

Společnost nám sdělila, že spotřebitel nevyužil nabízené možnosti kontaktovat společnost přímo. Stížnost z tohoto důvodu uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.