Společnost


MAFRA, a.s.

Počet nahlášených stížností:38
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#39432Duplicitní doručení MF DNES

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

35 minut 33 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
06.02.2020, před 5 lety

Hana Kulišová

Znění stížnosti

Duplicitně přišla MF DNES na adresu Karlova 18 dne 06.02. ačkoliv jsem byla informována, že od dnešního dne má nastat náprava a začít chodit správně pouze jednou.


Produkt

MF DNES


Požadované řešení

Nechceme aby nastalo, že duplicitní doručení, které vzniklo na straně dodavatele, budeme muset hradit. Přestat doručovat noviny 2x.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.2.2020 11:28, před 5 lety

Nedoručí-li vydavatel časopis řádně a včas (nedoručení předplaceného počtu výtisků časopisu), má předplatitel právo uplatnit reklamaci u vydavatele. Reklamace je možné uplatňovat na adrese sídla vydavatele, datovou schránkou, e-mailem na casopisy@mafra.cz nebo na zákaznické lince 225 555 666.

Od společnosti MAFRA, a.s. jsme obdrželi informaci o tom, že nemá zájem využít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Protože tato služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni případ uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.