Počet nahlášených stížností: | 38 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Duplicitně přišla MF DNES na adresu Karlova 18 dne 06.02. ačkoliv jsem byla informována, že od dnešního dne má nastat náprava a začít chodit správně pouze jednou.
MF DNES
Nechceme aby nastalo, že duplicitní doručení, které vzniklo na straně dodavatele, budeme muset hradit. Přestat doručovat noviny 2x.
|
Tweet |
Nedoručí-li vydavatel časopis řádně a včas (nedoručení předplaceného počtu výtisků časopisu), má předplatitel právo uplatnit reklamaci u vydavatele. Reklamace je možné uplatňovat na adrese sídla vydavatele, datovou schránkou, e-mailem na casopisy@mafra.cz nebo na zákaznické lince 225 555 666.
Od společnosti MAFRA, a.s. jsme obdrželi informaci o tom, že nemá zájem využít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Protože tato služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni případ uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.