Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Koupila jsem si pokrokovou antenu před vánocemi jsem ji objednala podle inzerátu mela byt v krabicce ale byla v igelitové sacku byla to taková bakelitovs desticka v sacku nemalé novod a byla do s kabelem do elektřiny a do televize nebyl chráněny ja jsem dala jednu část do televize druhou do elektřiny pustila ladění a když jsem nic nenasadila tak jsem tu a tam antenu dala jinam vubec žádný program jsem nenaladila tak jsem hledala kam to mam poslat na zpet psali ze do Slovinska ale to by vyšlo dráž než antena tak jsem to poslala na adresu která byla na balíčku a po internetu psala zprávy co a jak časem me od povedali že to musí přezkoumat a přezkoumání napsali že zboží nemělo stitky a ze me penize nevrati tak jsem jim psala jaké štíty a oni me od povedali že zo bylo poskozene takže ne nevrátí peníze několikrát jsem jim psala jak jsem to mohla poškodit a oni nic ted jsem jim napsala že za 800 nemam ani zbozi ani penize a oni zase že bylo poskozene zdůrazňují že jsem po doopravdy nemohla poškodit tak jak ho oni odeslali tak jsem ho ta se poslal a nazpět ted jsem po nich chtěla zboží tak už neodpovídají a když bylo poničené. Nejsem zadnej zlodej nebo clovek ktery by se chtel obohatit ale jejich hednsni je hruza.
Chteja vych nazprt penize sbych si mohla koupit nobou antenu
|
Tweet |
Ze zákona odpovídá v souladu s ustanovením § 2944 občanského zákoníku za poškození, ztrátu nebo zničení věci ten, kdo ji převezme za účelem splnění své povinnosti ze smlouvy. Není rozhodné, jak ke škodě došlo, jestli někdo porušil povinnost nebo ne, zda se tak stalo při vlastním plnění závazku nebo při přepravě či skladování věci.
Reklamační protokol by v tomto případě mohl sloužit k prokázání stavu věci v době předání k reklamaci, pokud by vzhledem k povaze poškození (zjevné) bylo možné předpokládat, že bude v protokolu v rámci zhodnocení stavu věci uvedeno. Není-li z nějakého důvodu možné použít reklamační protokol, lze stav věci rovněž prokázat jinými způsoby - např. fotografie zboží, svědecká výpověď apod.
I v případě, že společnost zamítá reklamaci, má v každém případě zákazník nárok na navrácení jím reklamovaného zboží zpět. Navíc platí, že pokud spotřebiteli důvody zamítnutí nepřijdou příliš přiléhavé na tuto situaci, může se spotřebitel ještě před zahájením sporu obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku, kterým poté bude rozporovat odůvodnění zamítnuté reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací. Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.
Z informací sdělených spotřebitelkou bohužel nedokážeme zjistit a oslovit konkrétní subjekt. Stížnost jsme proto nuceni uzavřít.