Společnost


EURO DEVELOPMENT, a.s.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#39437Ignorování reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 22 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.02.2020, před 5 lety

Vojtech Brom

Znění stížnosti

08/2018
Společnost ED (Euro Development) dodala dům na klíč

09/2019
- Objevila se vlhkost a plíseň na zdech v místnostech přilehlých koupelně.
- Okamžitě jsem poslal email s fotkami a reklamací. ED nijak nereagovalo.

01/2020
- Sehnal jsem si firmu na opravu. Firma shledala, že v koupelně kompletně chybí hydroizolace a dochazí k úniku vody od sprchového koutu. Odhadla cenu za opravu na cca CZK 60k včetne nových obkladů.
- Kontaktoval jem znovu ED s tím, že si to nechám opravit na vlastni náklady a zpětně je budu po ED vymahat.
- ED reagovala s tím, že chtějí problém vidět. 27/1/2020 ED ohledala koupelnu a potvrdila slova firmy na opravu s tím, že náklady proplatí.

02/2020
- ED nereaguje na výzvy k proplacení faktur


Požadované řešení

EuroDevelopment proplatí cenu opravy.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.2.2020 17:22, před 5 lety

V řešené věci se jedná o reklamaci díla, přičemž oznamovací povinnost byla dle popisu ve stížnosti provedena bez zbytečného odkladu. Pokud navíc společnost (resp. zhotovitel) i nárok spotřebitele (resp. objednatele) sama uznala a přislíbila proplacení nákladů účelně vynaložených spotřebitelem k odstranění vady díla, pak je tímto slibem vázána a je povinna ho splnit. I kdyby slib dán nebyl, je společnost v každém případě odpovědná za porušení smluvní povinnosti tím, že zhotovila dílo s vadou.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.10.2020 17:14, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.