Počet nahlášených stížností: | 8 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V e-shopu star-šperky.cz zakoupeno dne 6.1.20 zboží za Kč=723,9, toto uhrazenou platebním převodem předem. Zboží bylo k vyzvednutí v Zásilkovně až 14.1.20. Zboží se mi nelíbilo, navíc bylo dodáno pozdě. Stejně jsem musela narychlo koupit něco jiného (šlo o dárek k narozeninám 11.1.20). Rozhodla jsem se ho tedy vrátit ve 14-ti denní lhůtě bez udání důvodu. Toto jsem učinila doporučeným dopisem na adresu STAR-ŠPERKY.CZ, Legionářů 344, Příbram 7, 261 01, uváděnou na jejich stránkách dne 15.1.20. Od České pošty mi začala poté chodit upozornění, že adresát nebyl zastižen a zásilka byla uložena na poště v Příbrami. Tu si nikdo nevyzvedával (opět mi o tom chodila avíza od České pošty). Proto jsem začala volat na čísla uvedená na stránkách. Jedno neexistuje (viz ref. údaj)vůbec, druhé (viz ref. údaj), uváděné jako zákaznická linka v době od 9,00-13,00h., nikdo nebere, a hovory se vždy po chvíli zruší. Asi přímo ze strany dodavatele. Na e-mail, který jsem napsala 29.1.20, aby si zásilku vyzvedli, nikdo nezareagoval. Dne 5.2.20 mi tak byla ona zásilka vrácena zpět na mou adresu. Nyní mám nechtěné zboží tedy u sebe. Zkouším volat, ale stále mi to nikdo nebere. Trvám na vrácení peněz na účet.
BMBCUrh04 Stříbrný řetízek Silvego CURB 1,3mm rhodiovaný, dl. 40 1x za Kč=286,4, VSW051P Silvego stříbrný přívěsek se Swarovski Crystals modrý opál 12mm 1x za Kč=388,5, doprava 1x za Kč=49, Celkem Kč=723,9
Trvám na vrácení peněz na účet č. (viz ref. údaj)
|
Tweet |
Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Toto právo náleží spotřebitelce i v případě, že zboží ještě nepřevzala, jak vyplývá ze směrnice 2011/83/EU. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila). Z uvedené stížnosti vyplývá, že spotřebitelka svou povinnost řádně splnila.
Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.