Počet nahlášených stížností: | 11 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Myčku nádobí jsem odvezl do opravy protože se závada zastavení během programu projevovala delší dobu jen občas,teprve potom přestala hřát a zastavila a nedokončila program
Objednávka opravy myčky:nehřeje,ZASTAVUJE SE,nedoběhla.
Oprava:demontáž,montáž,zjištění závady,oprava řídícího modulu,kontrola funkcí,PŘEZKOUŠENÍ VE ZKUŠEBNĚ.Doba opravy 12dnů cena 2033Kč.
Po týdnu se závada zastavení projevila znovu,toto jsem natočil na video ale paní v příjmu řekla že ji to nezajímá ať to přivezu.Zjištěna ještě prasklá hadice,oprava 1600.
byl jsem ochoten zaplatit jen hadici protože demontáž a kontrolu ve zkušebně jsem už platil.Toto nebylo uznáno.Bylo dohodnuto že myčka bude vrácena v původním stavu.Po převzetí myčky z opravy již nefungovala vůbec
Jestliže myčka byla demontována a po opravě prošla zkušebnou bez závad tak oprava nebyla provedena v celém rozsahu objednávky.
Myčka AEG 6541 WOP v.č. 911654001/05/32340007,
Vrácení částky za opravu,koupil jsem novou myčku
|
Tweet |
V případě, že po provedení opravy vykazuje produkt stejné, či navíc i další známky nefunkčnosti, je nutné takto provedenou opravu u poskytovatele co nejdříve reklamovat.
Pokud prodávající reklamaci zamítne a písemně odůvodní, ale spotřebiteli důvody zamítnutí nepřijdou příliš přiléhavé na tuto situaci, může se spotřebitel ještě před zahájením sporu obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku, kterým poté bude rozporovat odůvodnění zamítnuté reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací. Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.
Dobrý den,
při opravě Vašeho spotřebiče byla technikem řešena nahlášená závada - myčka se zastavuje , nehřeje. Byla zjištěna závada - oprava ohřevu, která byla technikem odstraněna. K zastavení myčky dojde vždy, pokud je aktivováno servisní chybové hlášení, které se zobrazí na panelu myčky. Toto hlašení ukazuje možnou poruchu a myčka dále nepracuje. Při Vaší reklamaci opravy bylo zjištěno jiné chybové hlášení, a to netěsnost - únik vody. Při tomto chybovém hlášení se opět myčka zastaví a dál nepracuje. Technik se s Vámi spojil a závadu vysvětlil s tím, že se jedná o jinou závadu, kdy je praskla vnitřní hadice. Tato závada je tedy nová závada a není možné ji uznat jako špatně provedenou první opravu ohřevu. Z toho to důvodu Vám byla reklamace opravy zamítnuta. Další novou opravu jste již nechtěl a spotřebič si odvezl bez opravy zpět.
Hilský David
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den, děkuji za vyjádření. Vzhledem k navrhovanému dalšímu postupu jsem se rozhodl myčku vyhodit a koupit novou.
S pozdravem
Pavel Hanold
Vzhledem k obsahu posledního vyjádření spotřebitele stížnost bez dalšího uzavíráme.