Počet nahlášených stížností: | 707 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 14 |
Přes operátora mi byl uzavřen tarif RED (převedení tel.č. od konkurence). Už v prvních 30 dnech služby nefungovaly, jak by měly a Vodafone nevyřešil situaci ohledně toho, že SIM nedrží signál, data nefungují, jak by měla. Stručně popsáno: Tarif RED (neomezený) - je víc omezený než neomezený, data nefungují, SIM karta nedrží signál. Dnes vše funguje evidentně tak, Vy plaťte, my neplníme a při Vaší nespokojenosti plaťte ještě jednou! V jednom telefonu mám dvě SIM od Vodafone - stará SIM signál drží normálně, na nové se signál ztrácí a místo příchozího hovoru přijde SMS: "pokoušel se vám dovolat XY". U původní SIM karty jiného operátora také nebyl žádný problém, jak ohledně signálu, tak v rámci dat - fungovala neustále. Vzhledem k tomu, že služby, za které se platí nemalé peníze nefungovaly, tak jak bylo slíbeno, když došlo v rozhovoru s operátorem na odstoupení od smlouvy kvůli nespokojenosti apod. bylo mi to vymluveno, že by se stejně musel doplatit závazek... atd. Jako řešení výměny SIM karty mi bylo sděleno, že to je na pobočce zpoplatněno. Při dalším rozhovoru už operátor řekl, že by bylo možné v tomto případě za výměnu SIM neplatit, SIM kartu mi operátor slíbil poslat, ale nebyla žádná doručena. Vzhledem k tomu, že v rodině máme dalších 8 SIM u Vodafone (jak tarify, tak ještě stále nějaké předplacené karty) jako vstřícný krok by potěšilo nějaké řešení ke spokojenosti zákazníka. Tímto Vodafone děkuji za řešení situace.
A dále děkuji dTestu za pomoc při řešení.
Tarif RED (neomezený) - je víc omezený než neomezený, data nefungují, SIM karta nedrží signál
Odstoupení od smlouvy bez úhrady závazku (jako věrný zákazník Vodafone, který služeb tohoto operátora využívá více než 10 let děkuji za přehodnocení a nabídnuté řešení)
|
Tweet |
V tomto případě spotřebitelce doporučujeme, aby uplatnila písemnou reklamaci, ve které shrne veškeré nedostatky, které při poskytování služby spatřuje. Reklamaci je nutné uplatnit nejpozději do dvou měsíců ode dne vadného poskytnutí služby, jinak právo zanikne. Operátor je povinen vyřídit reklamaci na poskytování služby bez zbytečného odkladu, nejpozději do jednoho měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
Pokud službu bylo možno využít jen částečně, anebo ji nebylo možno využít vůbec pro závadu technického nebo provozního charakteru na straně operátora, je tento povinen zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě s účastníkem, který je koncovým uživatelem, zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.
Pěkný den, paní Černá,
abychom mohli tuto konkrétní situaci řešit, kontaktujte nás prosím přes Centrum péče na stránce http://tam.je/formular. Bez náhledu na Váš zákaznický účet se k této situaci vyjádřit nemůžeme.
Děkuji a přeji pěkný den.
S pozdravem
Ondřej Ullmann
Nakonec jsme s Vodafone našli společné řešením a kompromisem poplatek snížili, děkuji.
Hezký den, paní Černá,
jsem moc rád, že jste nás kontaktovala a našli jsme vhodné řešení.
Mějte se hezky.
Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky
Hodnocení: