Počet nahlášených stížností: | 682 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Tímto odstupuji od smlouvy o poskytnutí služby - členství v internetové seznamce C-Date
Jméno a příjmení : Jiří Pokoj
Země: Česká republika
e-mailová adresa : westtham@seznam.cz
uživatelské jméno : ALYTGG01
Důvod výpovědi : Nespokojenost s poskytovanou službou .
Žádám o potvrzení deaktivace této služby -
Vypověď - ukončeni VIP členství na C-Date
Dále bych vás rád informoval, že jsem nebyl ze strany společnosti řádně poučen o smluvních podmínkách, tudíž jsem byl uveden v omyl, a proto namítám neplatnost automatického prodloužení smlouvy. Rád bych vás rovněž informoval, že jsem neměl v úmyslu platnost smlouvy prodlužovat, smlouva by měla skončit uplynutím období, na které byla původně sjednána.
Dobrý den, prosím o odstoupení od smlouvy ,zrušení automatického prodloužení premium účtu a smazání profilu z důvodu nevyužívání služeb na Iterdate.
|
Tweet |
I přesto, že dle našeho názoru smluvní vztah v tomto případě zaniká uplynutím doby, na kterou byl sjednán (neboť automatické prodloužení považujeme za neplatné pro uvedení v omyl), přikládáme návod jak postupovat při vypovězení smlouvy a spotřebiteli doporučujeme z preventivních důvodů taktéž smlouvu vypovědět. Řádná výpověď vypadá následovně. Výpověď by měla dle obchodních podmínek společnosti obsahovat následující údaje: úplné jméno, zemi, jejíž služby be2 využívá (zřejmě se jedná o zemi, ve které spotřebitel využívá službu), svou e-mailovou adresu zaregistrovanou u společnosti be2 a své uživatelské jméno (alternativně: šifru, která byla spotřebiteli přidělena). Tato výpověď by měla být dle obchodních podmínek společnosti zaslána poštou na adresu: be2 S.à.r.l., služby zákazníkům / ukončení, 13 rue du Commerce L-1351 Luxemburg, Luxemburg; nebo faxem na číslo 420 227203713. Nicméně z důvodu, že smlouva byla uzavřena přes internet, postačí (ač to obchodní podmínky neupravují), pokud bude výpověď zaslána na e-mailovou adresu společnosti (zakaznickyservis@be2.cz). Spotřebitel by tedy měl výpověď adresovat společnosti i e-mailem, nikoliv pouze na portálu VašeStížnosti.cz
Z důvodu předběžné opatrnosti spotřebiteli doporučujeme také oslovit jeho banku s případnou žádostí o zablokování karty.
Zároveň doporučujeme spotřebiteli uschování či uložení veškerých materiálů, kterými lze prokázat, že platně ukončil, anebo se přinejmenším snažil platně ukončit, daný smluvní vztah.
Kromě podání stížnosti prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz se může spotřebitel přidat také k našemu projektu Bojujeme proti neférovým seznamkám. Bližší informace a formulář lze nalézt na webu www.neferoveseznamky.cz.
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.
Společnost nevyužila možnost na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.