Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#39456Zruseni premium členství,Zruseni profilu a vymazání veškerých mých údajů.Vraceni neoprávněně stažených penez z mého účtu.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 14 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.02.2020, před 5 lety

Světlana Kopelcová

Znění stížnosti

Prosím o zrušení premiového členství na seznamce be2,zrušení meho profilu a vymazání veskerych mych údajů.Nejsem si vědoma,že bych se registrovala na seznamce be2,zjistila jsem ze vubec existuje až po té,co jsem kontrolovala odešle platby v internetovém bankovnictví.Byla tam částka 2247 Kč odeslaná 03.02.20020 příjemci be2 S.a.r.l..Nasla jsem tuto firmu na netu a zjistila jsem co se děje.Zkusila jsem se prihlasit na tuto seznamku,jenze žadné ptihlasovací údaje ani heslo neznám.Nejak se ale be2 museli dostat k mym bankovnim údajům,když mi strhli jiz 3 krát následující částky:19.02.2019-156 Kč,18.11.2019-2247 Kč,03.02.2020-2247 Kč.
Rozhodně jsem o zadné VIP clenstvi nežádala,byl to podvod a já žádám o vrácení nezákonné stažených částek a samozřejmě o zrušení zřejmě existujícího profilu o kterém já nic nevím.Dnes jsem odeslala na email podepsanou vypovýpověď ved.


Požadované řešení

Žádám o zrušení premiového členství na seznamce be2,zrušení meho profilu a vymazání veskerych mych údajů,zastavení vstřebávání dalších poplatků. Dale žádám o vrácení nezákonně privlastněnych peněz a to 19.02.2019-156 Kč,18.11.2019-2247 Kč,03.02.2020-2247 Kč


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.2.2020 19:53, před 5 lety

Pokud spotřebitel neuzavřel s danou společností smlouvu a není s ní tedy v žádném závazkovém vztahu, není povinen cokoliv hradit a společnost není oprávněna k tomu účtovat či vymáhat jakékoliv plnění.

Pokud společnost zadržuje peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se z její strany o tzv. bezdůvodné obohacení, které je povinna dle § 2991 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, vydat spotřebiteli.

V případě, že v právním vztahu figuruje zahraniční subjekt, může se spotřebitel o pomoc obrátit také na Evropské spotřebitelské centrum na stránkách www.evropskyspotrebitel.cz. Služby Evropského spotřebitelského centra jsou zdarma.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.3.2020 19:53, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.