Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Prosím o zrušení premiového členství na seznamce be2,zrušení meho profilu a vymazání veskerych mych údajů.Nejsem si vědoma,že bych se registrovala na seznamce be2,zjistila jsem ze vubec existuje až po té,co jsem kontrolovala odešle platby v internetovém bankovnictví.Byla tam částka 2247 Kč odeslaná 03.02.20020 příjemci be2 S.a.r.l..Nasla jsem tuto firmu na netu a zjistila jsem co se děje.Zkusila jsem se prihlasit na tuto seznamku,jenze žadné ptihlasovací údaje ani heslo neznám.Nejak se ale be2 museli dostat k mym bankovnim údajům,když mi strhli jiz 3 krát následující částky:19.02.2019-156 Kč,18.11.2019-2247 Kč,03.02.2020-2247 Kč.
Rozhodně jsem o zadné VIP clenstvi nežádala,byl to podvod a já žádám o vrácení nezákonné stažených částek a samozřejmě o zrušení zřejmě existujícího profilu o kterém já nic nevím.Dnes jsem odeslala na email podepsanou vypovýpověď ved.
Žádám o zrušení premiového členství na seznamce be2,zrušení meho profilu a vymazání veskerych mych údajů,zastavení vstřebávání dalších poplatků. Dale žádám o vrácení nezákonně privlastněnych peněz a to 19.02.2019-156 Kč,18.11.2019-2247 Kč,03.02.2020-2247 Kč
|
Tweet |
Pokud spotřebitel neuzavřel s danou společností smlouvu a není s ní tedy v žádném závazkovém vztahu, není povinen cokoliv hradit a společnost není oprávněna k tomu účtovat či vymáhat jakékoliv plnění.
Pokud společnost zadržuje peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se z její strany o tzv. bezdůvodné obohacení, které je povinna dle § 2991 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, vydat spotřebiteli.
V případě, že v právním vztahu figuruje zahraniční subjekt, může se spotřebitel o pomoc obrátit také na Evropské spotřebitelské centrum na stránkách www.evropskyspotrebitel.cz. Služby Evropského spotřebitelského centra jsou zdarma.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.