Počet nahlášených stížností: | 500 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Prostredníctvom stránky HUGLO /www.huglo.sk/ som si objednala tovar, ktorý mi dlho nechodil a nakoniec začal chodiť postupne po jednom kuse z Číny, z rôznych Čínskych organizácii. Tovar je nekvalitný a absolútne nezodpovedá obrázkom. Celkom ide o dve objednávky, z ktorých niektorý tovar prišiel a niektorý nie. Organizáciu Huglo som niekoľkokrát na danú situáciu upozornila, avšak zasielajú len automatické maily, že mám čakať na ďalší postup, že ma budú kontaktovať, ale nekontaktovali.
Žiadala som o odstúpenie od Zmluvy, chcem vrátiť tovar, avšak nikde neuvádzajú adresu - kam môžem tovar zaslať späť. Ani po vyzvaní. Tovar im nemám zasielať, mám čakať na ďalšie inštrukcie :-(
Žiadam o zaslanie sumy za objednávky späť na môj účet.
Ide o dve objednávky
Číslo objednávky
166766
Dátum vytvorenia objednávky
11.12.2019
Celková cena objednávky
71.88€
a
Číslo objednávky
345778
Datum vytvoření objednávky
25.12.2019
Celková cena objednávky
125.48€
Takisto by som sa rada informovala ohľadom GDPR, keďže moje údaje majú rôzne organizácie v Číne.
I. OBJEDNAVKA: Dámské zateplené tenisky Lerigo, Barva: Black, - Dámská neformální košile Stella, Barva: White, - , Atraktivní tričko s dlouhým rukávem Lucy, Barva: Wine Red, -: a II. OBJEDNAVKA: Dámské stylové šaty Rargissy Barva: Red, Velikost: M/ Dámské stylové šaty Rargissy Barva: Yellow, Velikost: M/ Módní dámské sexy tričko Emery Barva: Wine Red, Velikost: M/ Dámské hodinky se vzorem mandaly Barva: Black/ Dámské módní šaty s dlouhým rukávem Lilli Barva: Orange, Velikost: M/ Dámské módní tričko Reantis Barva: HYY-WTQ5378, Velikost: M/Dámská stylová mikina Karl Barva: Red, Velikost: M
Žiadala som niekoľkokrát o ADRESU internetového obchodu HUGLO, na ktorú môžem zaslať späť reklamovaný tovar. Niektorý tovar z objednávky prišiel, niektorí ešte nie, ale či ešte príde neviem.
Požadujem vrátiť peniaze späť na účet za obe objednávky.
Ďakujem
|
Tweet |
Pokud spotřebitel uhradil kupní cenu zboží, prodávající má povinnost zboží dodat. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení [viz § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.)].
Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (viz úprava domněnky doby dojití v § 573 občanského zákoníku). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce výzvy k plnění, předžalobní výzvy) dojití, platí, že řádně došlo (viz § 570 občanského zákoníku) a bude vůči prodejci takové právní jednání účinné.
V případě, že podnikatel zboží (či jeho část) dodal, má spotřebitel možnost odstoupit od smlouvy (či od části smlouvy) do 14 dnů bez udání důvodu. Od okamžiku odstoupení má pak spotřebitel dalších 14 dnů na vrácení zboží.
Neodpovídá-li zboží objednávce, jedná se o vadu v jakosti zboží a spotřebitel může uplatit reklamaci a to ve lhůtě 24 měsíců od převzetí zboží. Pokud věc nemá deklarované nebo sjednané vlastnosti, může kupující v rámci uplatněné reklamace požadovat dle § 2169 občanského zákoníku primárně dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené. Pokud je ale možné věc jednoduše opravit nebo vyměnit nějakou její součást bez zbytečného odkladu, mají tyto způsoby vyřízení reklamace přednost. Jestliže není možná ani jedna z uvedených variant, má kupující právo od smlouvy odstoupit.
Zboží se zpravidla zasílá na pobočku prodejce, není-li však tato pobočka známa, lze zboží zaslat i do sídla společnosti, byť je v zahraničí.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.