Společnost


FlixBus CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:152
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

25%
75%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#39465Neuhrazené náklady za náhradní cestu z důvodu zrušení spoje

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 5 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.02.2020, před 5 lety

Olga Vlasák Straková

Znění stížnosti

Zrušení nočního spoje Bolzano Praha v pondělí 23.9.2019 krátce po čase plánovaného odjezdu. Byla jsem nucena urychleně zakoupit jiné spoje, abych se dostala do Prahy, samozřejmě za mnohem vyšší ceny (než při plánování cesty s předstihem). U společnosti jsem vše okamžitě reklamovala a veškeré jimi požadované doklady dodala. Emailem uznali nárok na náhradu a od té doby jen slibují, že mi částku pošlou. Záležitost jsem mnohokrát emailem urgovala. Podle posledních informací z 29.12.2019 mi platbu odeslali v listopadu, ale potvrzení o zaslané platbě, co slíbili dodnes nemám a už se mnou nikdo nekomunikuje. Platba samozřejmě nedošla.


Požadované řešení

Chci vrátit platbu za náhradní cestu, kterou mi uznali, ale nezaslali.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.2.2020 14:29, před 5 lety

V případě zrušení spoje, mají cestující dle přepravních podmínek tyto možnosti: "a) mohou pokračovat v cestě při nejbližší možné příležitosti na jiné trase vedoucí do destinace stanovené ve smlouvě o přepravě, a to za podmínek srovnatelných s podmínkami uvedenými ve smlouvě; nebo b) mohou požádat o proplacení jízdného a o volnou zpáteční jízdenku na autobus jedoucí do místa odjezdu stanoveného v příslušné přepravní smlouvě. Nárok na úplné proplacení zakoupené jízdenky vzniká jak pro část absolvované trasy, tak i pro neabsolvovanou trasu v případě, že byla cesta zmařena vzhledem k původnímu plánu cesty cestujících. Náhrada bude provedena v penězích do 14 dnů od obdržení požadavku na odškodnění nebo předložení nabídky volby podle písmene a) nebo b), nesouhlasí-li cestující s jinou formou náhrady."

Spotřebiteli tedy doporučujeme, aby společnosti zaslal požadavek na odškodnění. V případě, že by společnost požadavek odmítla má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení
sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení
mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese
https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
10.2.2020 10:51, před 5 lety

Dobrý den, paní Straková,

děkuji, že jste kontaktovala naši společnost i prostřednictvím tohoto kanálu. Celou situaci jsem prověřil a v příloze Vám zasílám doklad o provedené refundaci z 20. 11. 2019 na číslo účtu patřícího ke kartám, z kterých byly jízdenky uhrazeny.

Prosíme kontaktujte Vaši banku k ověření této platby.

Doklady o provedené refundaci Vám budou zaslány také prostřednictvím našeho zákaznického centra.

S pozdravem, Mirek z FlixBusu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.3.2020 17:08, před 5 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
12.3.2020 19:10, před 5 lety


Olga Vlasák Straková

Hodnocení:

Komentář: Po komunikaci s bankou byla záležitost kladně dořešena.