Počet nahlášených stížností: | 3 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
reklamoval jsem hodinky Amazfit Stratos 2 z důvodu odpadnutí sklíčka senzoru. Sklíčko mi nejspíše vypadlo při běhání. S hodinkami jsme normálně v podvečer běhal, pak si dal sprchu (hodinky sundávám). Stále fungovaly a tak jsem si ani nevšiml, že by sklíčko mohlo chybět, šel jsem s nimi spát a ráno byly vypnuté. Proto mě napadlo ihned sklíčko senzoru, které je u tohoto typu hodinek častou vadou. Sklíčko chybělo. Hodinky jsem zkusil dát na nabíječku a začaly se nabíjet. Dále jsem hodinky tedy nepoužíval a zaslal je na reklamaci.
Vyjádření prodejce:
"Ačkoli nás to velice mrzí, i přes veškerou snahu z naší strany, byla Vaše reklamace ze strany servisu zamítnuta.
Dle vyjádření technika byly hodinky nevratně poškozeny oxidací z důvodu kontaktu s vodou. Je patrné, že se voda dostala do hodinek skrz chybějící sklo senzoru tepové frekvence. V případě chybějícího krycího skla se jedná o mechanické poškození a bohužel takovouto vadu nelze reklamovat v rámci reklamačního řízení."
Hodinky jsem zakoupil 23.1.2019
Sériové číslo: 16191845220914
Výměna zboží, vrácení peněz, oprava (dolepení sklíčka).
|
Tweet |
Uplynulo-li od zakoupení a převzetí zboží více než 6 měsíců, musel by v případě soudního sporu spotřebitel prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.