Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
5.2.2020 nebyla doručena zásilka č.41151729729 na smluvené místo dodání, řidič projel přes firemní parkoviště po té, co se mi nedovolal, místo aby zastavil a balík doručil na místo do firmy, kde jsme na něj čekali a zásilku uložil na PPL Parceshop. Na zpětné volání vůbec nereagoval. Reklamace urgována na infolinku s příslibem opětovného doručení, ale bez výsledku. Zásilka stále čeká na Parcelshopu. Dnes opět řidič selhal a další (jinou) objednávku opět nedoručil do firmy dle zaplacené objednávky, ale balík ponechal v prvních dveřích u úplně cizí firmy. TÍMTO DEFINITIVNĚ KONČÍME S DORUČOVÁNÍM PŘES PPL. Tohle jako fakt ne.
zásilka č.41151729729
Reakce na první telefonickou stížnost má podle mého názoru vypadat tak, že doručovatel splní smluvenou a zaplacenou službu, to jest že doručí balík do ruky objednateli. Tak jak byla služba objednána a zaplacena. Obzvláště pokud na smluvenou adresu doručuje pravidelně a opakovaně.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.