Počet nahlášených stížností: | 61 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Volala jsem na Vaši pojištovnu Uniqa Praha 6 po delší době mi na recepci zvedli telefon,na moje přání přepojili na správu pojistného, kde zvedli telefon a zároven také položili.Komunikace žádná.
Toto není pro mne kvalitní služba.V nahrávce zdůraznujete, že chcete zkvalitnovat služby .
Když využívám Vašich služeb, předpokládám že z Vaší strany bude dobrá komunikace.
|
Tweet |
Je v zájmu společnosti, aby se svými klienty efektivně komunikovala. UNIQA pojišťovna, a.s. se však rozhodla nevyužít služby VašeStížnosti.cz, a to i s ohledem na povinnost ochrany osobních údajů. Stížnosti a nesouhlasy týkající se UNIQA pojišťovny je možné adresovat na oddělení stížností a reklamací, stiznosti@uniqa.cz, případně je možné využít i ostatní kontakty uvedené na webových stránkách pojišťovny www.uniqa.cz.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.