Společnost


UNIQA pojišťovna, a.s.

Počet nahlášených stížností:61
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#39472neochota komunikace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

19 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.02.2020, před 5 lety

Mirka Gailová

Znění stížnosti

Volala jsem na Vaši pojištovnu Uniqa Praha 6 po delší době mi na recepci zvedli telefon,na moje přání přepojili na správu pojistného, kde zvedli telefon a zároven také položili.Komunikace žádná.
Toto není pro mne kvalitní služba.V nahrávce zdůraznujete, že chcete zkvalitnovat služby .


Požadované řešení

Když využívám Vašich služeb, předpokládám že z Vaší strany bude dobrá komunikace.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.2.2020 00:06, před 5 lety

Je v zájmu společnosti, aby se svými klienty efektivně komunikovala. UNIQA pojišťovna, a.s. se však rozhodla nevyužít služby VašeStížnosti.cz, a to i s ohledem na povinnost ochrany osobních údajů. Stížnosti a nesouhlasy týkající se UNIQA pojišťovny je možné adresovat na oddělení stížností a reklamací, stiznosti@uniqa.cz, případně je možné využít i ostatní kontakty uvedené na webových stránkách pojišťovny www.uniqa.cz.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.