Společnost


Historický subjekt, nezadávat nové stížnosti

Počet nahlášených stížností:190
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 59 stížnostech.

#39476Nefunkční služby

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 28 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.02.2020, před 5 lety

Monika Novotná

Znění stížnosti

Dne 5.2.2020 došlo k pětihodinovému plošnému výpadku v ulici Doležalova na Černém mostě. Po opravě ovšem v našem bytě zůstaly služby stále nefunkční. Technik dorazil 6.2.2020 ráno. Vyměnil stb a zjistil, že porucha je v kabelu. Váš zaměstnanec odjel s tím, že kabel vymění v úterý, protože dnes na to nemá čas!
Manžel od včerejšího dne pracuje, z důvodu nemoci, z domova. To mu ale bylo znemožněno, kvůli vaší neschopnosti a vašemu nedostatku zaměstnanců. Mimo jiné podniká, k tomu ovšem potřebuje opět internet. Kvůli vašemu počínání tak musi v zaměstnání čerpat dovolenou, podnikat nemůže a navíc musime čerpat mobilní data. Jak chcete tohle všechno kompenzovat?!
Ztráty máme kvůli vám větší, než si chcete připustit. Celou věc budeme řešit, tím si buďte jisti!
Novotná


Produkt

Nefunkční internet a televize


Požadované řešení

Okamžitá oprava!!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.2.2020 00:21, před 5 lety

Nebylo-li možné službu využít ve sjednané kvalitě nebo ji bylo možné využít jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.

Spotřebitel by měl v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu (požadovat přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Způsob uplatnění reklamace za poskytnuté služby, včetně údajů o tom, kde a v jakých lhůtách lze reklamaci uplatnit, je povinnou součástí smlouvy uzavřené mezi zákazníkem a společností.

V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.2.2020 09:43, před 5 lety

Dobrý den, paní Novotná,

je mi líto, že se u Vás výpadek připojení nepodařilo hned vyřešit, a mrzí mě, že k němu došlo zrovna v době, kdy Váš manžel onemocněl a data doma potřeboval. Prosím obraťte se na nás přes kontaktní formulář na https://app.upc.cz/klpoz/cz/ContactForm.aspx, podíváme se, jak bychom Vám mohli vyjít vstříc.

Přeji Vám pěkný den.

Martina Bakerová
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
27.2.2020 16:09, před 5 lety


Monika Novotná

Dobrý den.
Poskytovatel odmítl poskytnout náhradní zajištění služby, i když jsem o něj opakovaně žádala. To, že nebudu platit za služby, které byly kompletně nefunkční, považuji za samozřejmost.
Nicméně problémy, které to způsobilo, to v konečném důsledku vůbec neřeší. Namísto home office, čerpal manžel dovolenou - 3 dny. A to vše jen proto, že technik nebyl schopný a ochotný odstranit závadu ihned. Vymlouval se na to, že výměna kabelu potrvá nejméně dvě hodiny (nakonec trvala celá oprava cca 50 minut). Společnost UPC prý neposkytuje technikům více jak 45 minut na opravu při první návštěvě. Během této doby tedy musí technik zjistit závadu a případně ji stihnout i opravit. Technik zjišťoval závadu celých 45 minut. Odjel s tím, že nás stejně neměl na seznamu, že jsme mu byli vecpáni navíc a že už měl být dávno někde jinde.
Stále se tedy bavíme o organizačních problémech poskytovatele služeb, které mne skutečně nemají proč zajímat.
Mám písemnou reakci od UPC, kde je mi vysvětleno, že nastane-li taková situace znovu, žádné náhradní poskytnutí služeb mi nebude poskytnuto, neb společnost poskytuje jen pevné připojení internetu.
Pokud vím, společnost UPC se spojila s Vodafonem. Předpokládám, že to tedy problém, není.
Dále bych také ráda upozornila na fakt, že ve smluvních podmínkách má společnost uvedeno, že závadu odstraní do dvou pracovních dnů. Závada nastala ve čtvrtek a oprava měla (po neúspěšné pateční návštěvě technika) proběhnout až v úterý. To nejsou dva pracovní dny. Čtyřhodinový maraton psaní a telefonování nám dopomohl alespoň k tomu, že technik přijel nakonec v pondělí. Hodinu po opravě mi telefonoval jiný technik, že je na cestě k nám... Byl v šoku, že už u nás někdo byl a kabel již vyměnil.
Takže, co se mnou chce paní Bakerová z oddělení Péče o zákazníky řešit, netuším. UPC se vyjádřilo několikrát. Dostaneme slevu za dny, po které byly služby nefunkční (intertet a TV) a bude-li se situace opakovat, žádné náhradní řešení připojení nám poskytnuto nebude a že bezchybné připojení mi nezaručí žádný poskytovatel.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.2.2020 12:56, před 5 lety

Vyjádření spotřebitelky je poměrně explicitní, takže stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.3.2020 07:49, před 5 lety

Dobrý den, paní Novotná,

kvůli ochraně údajů nemůžeme prostřednictvím stránek třetích stran řešit konkrétní záležitosti, proto ani nemám možnost vstoupit na Váš zákaznický účet a dohledat informace k Vaší stížnosti. Pokud už jste situaci řešila s kolegy z Reklamačního oddělení a nesouhlasíte s jejich vyjádřením, můžete na jejich odpověď reagovat.

Přeji pěkný den.

Martina Bakerová
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.4.2020 22:46, před 5 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
5.4.2020 08:19, před 5 lety


Monika Novotná

Hodnocení: