Společnost


STABIL ENERGY s.r.o.

Počet nahlášených stížností:117
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

78%
22%
Toto skore je založeno na 19 stížnostech.

#39478Neoprávněná pohledávka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 22 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.02.2020, před 5 lety

Eva Suchardová

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 4.2.2020 přišel mamince dopis od společnosti Rychlé řešení pohledávek s.r.o., že dluží částku 16.000,- Kč převzatou od společnosti Stabil Energy s.r.o. Splatnost do 18.2.2020

Maminka nikdy s touto společností smlouvu neuzavřela a ani ji nezná.
Telefonní číslo uvedené v dopise pouze vyzvání.
Napsali jsme e-mail do Stabil Energy a čekáme na vyjádření.
V dopise s výzvou není žádná identifikace pohledávky, datum vzniku nebo jiné detailnější informace.

Domníváme se, že jde o podvod a obrátili jsme se již na Policii.

Všimla jsem si, že stejný problém řeší p. Petr Votoček, proto se také obracíme na Vás s prosbou o pomoc.


Produkt

Předání domnělé pohledávky bez upozornění spotřebitele. Ale, když spotřebitel ani neví, že možná něco dluží....


Požadované řešení

Odhalení podvodu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.2.2020 00:28, před 5 lety

Pokud společnost žádá zaplacení údajného dluhu, musí prokázat, že k tomu má právní důvod. Spotřebitelka by měla namítat, že nikdy smlouvu se společností neuzavřela.

Pokud je po spotřebitelce vymáhána částka subjektem, který není jeho původním smluvním partnerem, měla by mu společnost prokázat na základě jakého právní titulu po něm částku požaduje. Pokud došlo k postoupení pohledávky od určité společnosti, měla by společnost vydat společnosti Rychlé řešení pohledávek s.r.o. doklady o pohledávce, které jsou nutné k jejímu uplatnění. Tedy zejména doklad prokazující právní titul vzniku nároku na úhradu pohledávky - uzavření smlouvy. Spotřebitelka může společnost informovat, že v případě prokázání právního titulu k úhradě pohledávky je ochoten svůj dluh splatit, v opačném případě, ať se společnost obrátí na soud, kde bude muset jako žalobce prokázat, že jí svědčí právo na úhradu předmětné pohledávky, v případě, kdy si je spotřebitelka jistá neoprávněností daného dluhu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.10.2020 21:16, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.