Společnost


PONPOL, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:7
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#3948Předem neuznaná reklamace bot

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 18 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.08.2014, před 10 lety

Krystyna Heinz

Znění stížnosti

Dne 4.7. jsem zakoupila v Č.Těšíně v obchodě firmy Ponpol na náměstí letní boty značky Rieker v ceně 1090 Kč. Po několika dnech nošení začaly odpodávat ozdobné flitry. Dne 1.8. jsem prodavačkou byla mylně informována, že v obchodě bude 4.8. přítomen vedoucí. V tento den mi bylo další prodavačkou sděleno, že boty sice k reklamaci přijme, ale firma mi je vrátí ve stejném stavu, jelikož ozdobné prvky reklamaci nepodléhají. Bylo mi také sděleno, že není možné se s vedoucím firmy spojit.


Produkt

Rieker 608Y4-00 velikost 37


Požadované řešení

možnost vybrat si podobné zboží nebo výrobek vrátit


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.8.2014 13:29, před 10 lety

Prodávající odpovídá kupujícímu, že věc při převzetí nemá vady. Ujednání, kterým by byl kupující zkrácen na právu z odpovědnosti za vady, jsou dle § 2174 občanského zákoníku neplatná. Není tedy možné zamítnout reklamaci z tohoto důvodu. Jednalo by se o nikoli řádně vyřízenou reklamaci.
Dále by se měl prodávající při zamítnutí reklamace vypořádat s domněnkou obsaženou v ustanovení § 2161 odst. 2 občanského zákoníku, která stanoví, že projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí věci, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí. Důkaz opaku provádí prodávající.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.2.2015 10:50, před 10 lety

Společnost PONPOL, s.r.o. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.