Společnost


Schier Martin

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#3949Telefon

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 23 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
04.08.2014, před 10 lety

Veronika Kvacskaiová

Znění stížnosti

už 4x jsem telefon byla reklamovat a stejně se mi peníze nevrátili vikrucují se že mi je dát nemůžou a pokaždé když prišel z opravy tak tam byla jiná závada když jsme šla po 3 telefon reklamova a že chci vrátit peníze řekli že mám každou jinou opravu a po 4 když jsme přišla tak mi posílali úplně někam jinam i když jsme se vrátila tak to do 5min mi ho opravili s tím problémem že tam opět byla jiná závada


Požadované řešení

po třetí opravě když chce zákazník vrátit peníze ať je vrátí stejně po opravě to bude horší a je zbytečné čekat dát


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.8.2014 13:10, před 10 lety

Spotřebitel má právo uplatnit požadavek na odstoupení od kupní smlouvy v případech, kdy uplatňuje reklamaci pro třetí stejnou vadu nebo čtvrtou různou vadu, která se vyskytla po opravě. Uzná-li prodávající reklamaci, je pro něj požadavek spotřebitele, který by měl být obsažen v reklamačním protokolu závazný. Podmínkou je uznání i předchozích reklamací.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.4.2015 16:51, před 10 lety

Podnikatel nereagoval na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.