Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
už 4x jsem telefon byla reklamovat a stejně se mi peníze nevrátili vikrucují se že mi je dát nemůžou a pokaždé když prišel z opravy tak tam byla jiná závada když jsme šla po 3 telefon reklamova a že chci vrátit peníze řekli že mám každou jinou opravu a po 4 když jsme přišla tak mi posílali úplně někam jinam i když jsme se vrátila tak to do 5min mi ho opravili s tím problémem že tam opět byla jiná závada
po třetí opravě když chce zákazník vrátit peníze ať je vrátí stejně po opravě to bude horší a je zbytečné čekat dát
|
Tweet |
Spotřebitel má právo uplatnit požadavek na odstoupení od kupní smlouvy v případech, kdy uplatňuje reklamaci pro třetí stejnou vadu nebo čtvrtou různou vadu, která se vyskytla po opravě. Uzná-li prodávající reklamaci, je pro něj požadavek spotřebitele, který by měl být obsažen v reklamačním protokolu závazný. Podmínkou je uznání i předchozích reklamací.
Podnikatel nereagoval na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.