Počet nahlášených stížností: | 820 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den
Dne 7.2.2020 mi přišla upomínka za holicí strojek který jsem si neobjednal ani nepřevzal.
Na tel.číslo 227191219 se nikdo nehlásí.
Datum vystavení fa:3.12.2019
Splatnost:9.1.2020
Úhrada:poštovné+poplatek z prodlení 208 Kč
Goodshave men:holicí strojek men Č.předplatného:791508,č.faktury:17342452
Prosím o řešení problému jak bych měl dál postupovat.
Děkuji E L
|
Tweet |
Doporučujeme spotřebiteli kontaktovat neprodleně společnost Westerfield Int. AG, nejlépe doporučeně s dodejkou na níže uvedené adrese a upozornit společnost na to, že spotřebiteli nebyla doručena žádná zásilka se zbožím, a proto není povinen částku uvedenou na faktuře (upomínce) platit. Pokud by totiž společnost chtěla vymáhat částku soudní či mimosoudní cestou musela by prokázat, že smlouva byla uzavřena a že bylo platně sjednáno, že spotřebiteli bude pravidelně zasíláno konkrétní zboží o určité ceně, rovněž i to, že zboží bylo spotřebiteli skutečně doručeno.
Nebyla-li uzavřena smlouva (a to ani na dálku, kupř. po telefonu či prostřednictvím internetu), pak nemá společnost právní nárok na to, aby vymáhala zaplacení peněžité částky.
V případě, že v právním vztahu figuruje zahraniční subjekt, může se spotřebitel o pomoc obrátit také na Evropské spotřebitelské centrum na stránkách www.evropskyspotrebitel.cz. Služby Evropského spotřebitelského centra jsou zdarma.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.