Společnost


Westerfield Int. AG

Počet nahlášených stížností:820
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#39492Upomínka za neobjednané zboží které nebylo doručené ani nepřevzaté

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.02.2020, před 5 lety

Eduard Löw

Znění stížnosti

Dobrý den

Dne 7.2.2020 mi přišla upomínka za holicí strojek který jsem si neobjednal ani nepřevzal.
Na tel.číslo 227191219 se nikdo nehlásí.

Datum vystavení fa:3.12.2019
Splatnost:9.1.2020
Úhrada:poštovné+poplatek z prodlení 208 Kč


Produkt

Goodshave men:holicí strojek men Č.předplatného:791508,č.faktury:17342452


Požadované řešení

Prosím o řešení problému jak bych měl dál postupovat.

Děkuji E L


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.2.2020 10:09, před 5 lety

Doporučujeme spotřebiteli kontaktovat neprodleně společnost Westerfield Int. AG, nejlépe doporučeně s dodejkou na níže uvedené adrese a upozornit společnost na to, že spotřebiteli nebyla doručena žádná zásilka se zbožím, a proto není povinen částku uvedenou na faktuře (upomínce) platit. Pokud by totiž společnost chtěla vymáhat částku soudní či mimosoudní cestou musela by prokázat, že smlouva byla uzavřena a že bylo platně sjednáno, že spotřebiteli bude pravidelně zasíláno konkrétní zboží o určité ceně, rovněž i to, že zboží bylo spotřebiteli skutečně doručeno.

Nebyla-li uzavřena smlouva (a to ani na dálku, kupř. po telefonu či prostřednictvím internetu), pak nemá společnost právní nárok na to, aby vymáhala zaplacení peněžité částky.

V případě, že v právním vztahu figuruje zahraniční subjekt, může se spotřebitel o pomoc obrátit také na Evropské spotřebitelské centrum na stránkách www.evropskyspotrebitel.cz. Služby Evropského spotřebitelského centra jsou zdarma.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.4.2020 23:30, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.