Počet nahlášených stížností: | 389 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den, po roce odebírání Omega marine jsem odebírání produktu zrušila, souhlas k další zásilce jsem slovně nedala, přesto mi byl balík na další roční užívání zaslán, avšak v období, kdy jsem pobývala v lázních. Doručovatelka za mě balík na dodejce podepsala a balík hodila za plot mého rodinného domu. Po návratu z lázní jsem kontaktovala danou poštu, ta slíbila, že balík vrátí a já jí balík předala. Za čas se ozvala firma NaturaMed a i když jsem situaci popsala, kontaktovala ji zaměstnankyně pošty, že chyba není na mé straně, ale na straně dopravce, firma NaturaMed mi neustále posílá další a další složenky, dokonce i s penále. Žádala jsem ji o vymazání mých osobních dat z jejich databáze, to napsali, že zablokovali, avšak upomínky a obálky od nich chodí dál. Otravují a znepříjemňují mi život, nechci se už tímto zabývat.
Vymazání mých osobních údajů z jejich databáze, neobtěžování mé osoby, vůbec už o nich nechci slyšet a nic od nich dostávat.
|
Tweet |
Pokud spotřebitelka smlouvu vypověděla, není společnost oprávněna jí zasílat a účtovat další zásilky. Pokud by zaslala zboží po vypovězení smlouvy, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě nemusí spotřebitelka společnosti na své náklady nic vracet, ani jí o tom vyrozumět dle § 1838 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smluvní vztah v okamžiku zaslání zboží ještě trval.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Vážená paní Plecháčová,
děkujeme Vám za zaslaný podnět.
Pokusíme se celou záležitost vysvětlit. Roční balení produktu OmegaMarine Forte+, které bylo odesláno na Vaši adresu v rámci aktivního věrnostního programu a které jste, dle Vašich informací, nepřijala, resp. předala poště k navrácení zpět do našeho skladu, vráceno nebylo. Po společné dohodě jsme tedy podali reklamaci na doručení u České pošty, přičemž výsledek reklamace jsme Vám zasílali v říjnu 2019. Vzhledem k nedoručení zásilky zpět do našeho skladu, z toho důvodu neprovedení storna související faktury, systém automaticky generoval a odesílal upozornění na dlužnou částku.
Dovolte mi Vás informovat, že na základě všech Vašich informací, které jsme od Vás obdrželi, jsme veškeré pohledávky stornovali.
Následnou reklamaci na nedoručení zpět do našeho skladu budeme opětovně řešit s Českou poštou.
Omlouváme se za způsobené potíže.
Dovoluji si Vás také informovat, že Vaše osobní údaje byly v naší databázi zablokovány, a že ukončujeme zasílání veškerých nabídek obchodu a služeb Vaší osobě. Do doby, než se příslušná informace o blokaci propíše do všech našich systémů, což může trvat i několik dní, se však může stát, že k Vám ještě některá naše nabídka (prostřednictvím telefonu, emailu nebo pošty) dorazí, jelikož v okamžiku provedení blokace byla již ve zpracování. Pokud se tak stane, na nabídku, prosím, nereagujte, případně sdělte našemu pracovníkovi, že blokace již byla provedena. V systému jsou již data zablokována a další oslovení již nebude z naší strany iniciováno. Pokud neprojevíte opětovně zájem o naše nabídky, jedná se tímto z naší strany o poslední kontakt.
Společnost NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o., IČO: 26106965, se sídlem U Smaltovny 625, České Budějovice, 370 01 zpracovává osobní údaje poskytnuté subjektem údajů v souladu se zákonem č. 110/2019, o zpracování osobních údajů, a v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016, a to předně za účelem a na základě právního titulu plnění smlouvy, a za účelem přímého marketingu na základě oprávněného zájmu. U údajů, které v tuto chvíli vyžadujete vymazat a nepodléhají v rámci souvisejících zákonů a samotného nařízení dalším požadavkům, dojde k jejich smazání.
Zároveň zasílám odkaz, kde naleznete komplexní informace o zpracování osobních údajů NaturaMed dle platné legislativy: https://www.naturamed.cz/#!/osobni-udaje.
Pevně věříme, že jsme stížnost vyřešili k Vaší spokojenosti.
Děkujeme a přejeme Vám hezký den.
S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.