Společnost


PENGUIN CZ, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:8
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#39504Čistírna Penguin OC Globus Liberec - Zničená bunda - broušená kůže!!!!

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 30 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.02.2020, před 5 lety

Ludmila Němcová

Znění stížnosti

Bundu (broušená kůže, nubuk - černá s podšívkou) jsem chtěla ani ne po 2 letech mini nošení vyčistit a nabarvit (obvykle obnošená místa - př. po kabelce, límec). Do čistírny v OC Globus Liberec jsem přinesla 26.10.2019. A zaplatila hotově 1.299,- Kč. 16.11.2019 vypadala bunda stejně jako při podání s tím, že je "jako vyčištěná"??! a barva nic. Tak jsem se ohradila už vůči zaplacené ceně. 13.12.2019 jsem si ji přišla vyzvednout a bylo mi řečeno, že prý barva bude až v lednu 2020. Tak jsem bundu opět nechala. Dnes, 6.2.2020 koukám na tu hrůzu, kterou hned reklamuji! Bunda má fleky na zádech, které nebyly a připálená místa na zádech, ramenou (jak papír). Leptání, spálení nebo nevím čím. Navíc barví tak, že mám špinavé ruce a nedej, abych v ní zmokla. HNUS bez asertivity!!! NEDOPORUČUJI!! Foto mohu dodat před i po.


Produkt

Zničená kožená bunda (nubuk) - zn. Miss Joy - křivák, na bokách šněrování


Požadované řešení

Požaduji vrácení peněz za služby v plné výši, neboť bunda je zničená, poleptaná, nedá se absolutně nosit (obarví vás naprosto všude a poleptaná část se roztrhne). Bundu mi bohužel do původního stavu nikdo nevrátí, ani stejný typ již nesežene. Proto žádám navíc o % z ceny bundy ve výši 1.250,- Kč. A doba? Od 26.10.2019 ??? 4 měsíce se válela kdesi a podle toho ještě dopadla. Stačilo říct, nedá se to vyčistit, nabarvit....


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.2.2020 12:29, před 5 lety

Ze zákona odpovídá v souladu s ustanovením § 2944 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, za poškození, ztrátu nebo zničení věci ten, kdo ji převezme za účelem splnění své povinnosti ze smlouvy. Není rozhodné, jak ke škodě došlo, jestli někdo porušil povinnost nebo ne, zda se tak stalo při vlastním plnění závazku nebo při přepravě či skladování věci.

Vzniklou škodu je vhodné namítnout ihned při převzetí, aby subjekt nemohl namítnout, že k ní došlo v mezidobí. Škoda se hradí v penězích, jen pokud o to poškozený požádá. Jinak se nahrazuje uvedením do původního stavu (opravou). Při určení výše škody na věci se vychází z její obvyklé ceny v době poškození a zohlední se, co poškozený musí k obnovení nebo nahrazení funkce věci účelně vynaložit.

Kromě náhrady škody za zničenou věc je spotřebitel oprávněn reklamovat i danou službu.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.4.2020 23:18, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.