Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Vcera jsem Na Bmw x5 diky akci chtěl vyměnit prasklé čelní sklo.Akce se tyka vymeny skla z pripojisteni
a k tomu je rocni dalnicni znamka a vycisteni interieru vozu . nikdo mne dopředu neinformoval a ani na webu nemaji napsano že pro vozy s pojištěním od kooperativy tato akce neplatí. A to nemluvím ani o tom, že jsem nedostal žádný doklad o výměně skla.
kompenzace a upraca veskerych info na webu pro dalsi zakazniky
|
Tweet |
V řešené věci velmi záleží na formulaci, kterou byla nabídka prodejcem služby učiněna. Pokud by z nabídky vyplývalo, že nabídka se vztahuje na všechny vozy bez ohledu na to, u které pojišťovny mají vedeno pojištění, přičemž teprve následně by bylo spotřebiteli sděleno, že pojištění jím využívané pojišťovny se nabídka netýká, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku dle § 4 zák. č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Podle skutkového stavu popsaného ve stížnosti by se mohlo jednat o uvedení spotřebitele v omyl při předsmluvním jednání o smlouvě. Takovéto jednání je způsobilé podstatně narušit ekonomické chování spotřebitele ve vztahu k dané službě či výrobku.
Ohledně nevystavení dokladu platí, že dle § 16 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, je prodávající povinen vydat doklad o poskytnutí služby, resp. za jakou cenu byla služba poskytnuta. Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.