Počet nahlášených stížností: | 708 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 15 |
Dne 29.4.2014 jsem uzavřel na prodejním místě ve Znojmě, Obrokova 281/19 smlouvu o poskytování služeb na mobilní připojení turbo. V průběhu užívání mobilního připojení k internetu tento vykazoval závažné nedostatky v rychlosti přenosu dat, kdy měřená rychlost se pohybovala mezi 18 - 130 kb/s! Dále nebylo možné aktualizovat poskytnutý modem K 5150. Služby jsem v průběhu května, června a července reklamoval na shora uvedeném prodejním místě. Bohužel vždy bezvýsledně. Byla mi maximálně na telefon doručena SMS, že se příslušné oddělení bude věcí zabývat. Poslední přislíbené datum bylo 29.7.2014. Když se do 31.7.2014 nikdo neozval a závada přetrvávala, dostavil jsem se na prodejnu Znojmo s další reklamací. Tentokrát se pracovníkovy prodejny ani nepodařilo s nikým kompetentním spojit. Každý měsíc službu řádně hradím i když je téměř nefunkční. Proto jsem dne 3.8.2014 zaslal společnosti Vodafone Czech republik, a.s. písemné odstoupení od smlouvy z důvodu nefunkčnosti služby a neřešení mých reklamací. Dnešního dne jsem obdržel SMS s tím, že výpověď není na předepsaném formuláři a proto tuto stornovali a že musím vyplnit správný formulář pro předčasné vypovězení smlouvy. S tím pak souvisí i penále.
mobilní připojení turbo č. objednávky 506215399, tel.č. připojení 420778019067
Odstoupení od smlouvy z důvodu nefunkčnosti poskytované služby a neřešení mých reklamací.
|
Tweet |
Poskytovatel služby odpovídá spotřebiteli za to, že služba bude poskytována v kvalitě sjednané ve smlouvě. V opačném případě má spotřebitel právo na nápravu a případně na přiměřenou slevu z ceny služby. Uplatní-li spotřebitel reklamaci služby elektronických telekomunikací, musí být tato reklamace vyřízena nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem. S marným uplynutím lhůty nespojuje zákon o elektronických komunikacích, který obsahuje speciální úpravu, možnost odstoupení od smlouvy.
Obranou proti nevyřízené nebo zamítnuté reklamaci může být podání návrhu na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace k Českému telekomunikačnímu úřadu, který na základě návrhu o reklamaci rozhodne. Návrh by měl být podán bez zbytečného odkladu nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu je spojeno s povinností uhradit správní poplatek ve výši 100 Kč.
Pěkný den, pane Štolo,
touto cestou nemůžeme s ohledem na ochranu zákaznických dat váš požadavek řešit. Doporučuji vám, abyste nám napsal přes Reklamační formulář, který najdete na https://dotazy.vodafone.cz/app/complaint. Kolegové situaci prověří a odpoví vám. Uveďte prosím co nejvíc podrobností, především k tomu, že jde o zhoršení signálu oproti původnímu stavu.
Pokud byste si přál odstoupit od smlouvy uzavřené na dobu určitou předčasně, najdete formulář "Výpověď smlouvy" na http://www.vodafone.cz/o-vodafonu/ke-stazeni/osobni-a-firemni/formulare/. V případě využití předčasného ukončení smlouvy vám doúčtujeme 1/5 ze součtu zbývajících Minimálních měsíčních plnění do konce smlouvy.
S pozdravem
Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky
Předpokládáme, že spotřebitel využil uvedených prostředků a stížnost z tohoto důvodu uzavíráme.