Společnost


BILLA, spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:440
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#39512V letáku máte Carpe Diem Kombucha 34,90 Kč ovšem na prodejně v Lasu ji nemáte!

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 11 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.02.2020, před 5 lety

Drahomíra Slončíková

Znění stížnosti

Dobrý den, včera jsem manžela poslala do Vaší prodejny na Nám. T.G. Masaryka v Lasu. Manžel produkt Carpe Diem Kombucha 34,90 Kč hledal, ovšem nenašel a zaměstnanci se vymlouvali, že to nemají na starost a u pokladny ani o tomto produktu nevěděla. Vynadala jsem manželovi a dnes jsem sama byla dopoledne v prodejně, kde jsem zjistila, že Vám tento výrobek na prodejnu vůbec nedodali.
Děláte si z lidí legraci? Ta doprava v Ostravě taky něco stojí. Drahomíra Slončíková


Produkt

Carpe Diem Kombucha 34,90 Kč


Požadované řešení

To si snad děláte srandu?
Chci výrobek. Poslala jsem manžela pro 2 kusy a zbytečně jsme tam jeli oba trolejbusem tam a zpět.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.2.2020 19:33, před 5 lety

Byla-li prodejcem učiněna nabídka určitého zboží, ale prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat (v odpovídajícím množství a včas) a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho ostatní nabízené zboží nebo služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy č. 1 k zákonu 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Tuto skutečnost si může ověřit příslušný krajský živnostenský úřad. V případě porušení tohoto zákazu hrozí prodávajícímu pokuta. Spotřebitel může podat podnět přímo krajskému živnostenskému úřadu.

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.3.2020 20:48, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.