Počet nahlášených stížností: | 152 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobry den
moje stiznost na spolecnost se jedna v tom ; ze jsem stornoval online pres aplikaci Flixbusu 10 dni pred nastupem jizdy Viden-Praha.Byla mi zaslana zprava o zruseni rezervace a zaroven vystaveni Voucheru na 24.90 Euro s dobou uplatnenim 1 roku.
Problem je v tuto chvili ze po prihlaseni na stranky Flixbusu kde zadny Voucher s kreditem na zminenou castku neni nikde v systemu zaznamenan.Po telefonickem hovoru se zakaznickou linkou mi bylo receno- ze zadne storno nebylo provedeno ackoliv system ukazuje ze moje zpatecni jzdenka je oznacena jako "uncheck".
Bylo mi doporuceno podat stiznost formou formulare- tuto moznost jsem do ted nikde na jejich strankach nenasel a proto se ptam- co je mozne tedy udelat a jakou formou aby moje stiznost a vraceni nebo vystaveni Voucheru byla provedena.
dekuji za radu a odpoved na muj pripad...
K.G.G.
jizdenka bus
opetovne vystaveni Voucheru ze zruseni rezervace
|
Tweet |
Proběhl-li úspěšně pokus o stornování zakoupené jízdenky s tím, že prodejce ho potvrdil a zároveň garantoval vrácení peněz ve formě voucheru, s čímž spotřebitel souhlasí, pak je prodejce zavázán takto přislíbený voucher spotřebiteli vystavit a umožnit mu jeho uplatnění.
Proběhlo-li platně a úspěšně storno a prodejce nevrátil spotřebiteli odpovídající částku (byť v dohodnuté formě voucheru), jedná se ze strany prodejce o tzv. bezdůvodné obohacení, které je dle § 2991 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, povinen vydat spotřebiteli.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, pane Gouroutidisu,
je nám líto, že jste nenašel na našich stránkách kontaktní formulář. Posílám Vám jeho přesnou adresu: https://www.flixbus.cz/servis/rozsirena-pomoc.
Prosím o uvedení také čísla rezervace, abych mohl celou situaci prověřit.
Děkuji za spolupráci a omlouvám se za komplikace během stornování jízdenky.
S pozdravem, Miroslav z FlixBusu.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den ze strany společnosti mi bylo řečeno že jestliže nemám v rukou v mobilu uloženou SMS zprávu o stornování a vrácení formou voucheru ,tak v této situaci nemůžou nic jiného dělat protože pro ně storno vlastně v systému neexistuje ,nebudu se dále zabývat hloupostmi ze strany Flixbus ,oželím svých 25€, Které by asi firmu Flixbus přivedli na mezinu, jen si příště budu muset dávat větší pozor A určitě už nikdy touto společností nepojedu ani nevyužiju jejich služeb
Vzhledem k vyjádření spotřebitele stížnost uzavíráme.
Hodnocení: