Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:789
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#39515Zkažené mleté maso

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 4 dny

Detail stížnosti

Publikováno
08.02.2020, před 5 lety

Jan Knapik

Znění stížnosti

Dobrý den, 3.2 jsem byl nakupovat v lidlu a dostal jsem chuť na katabanatky
Maso vypadalo dobře a datum spotřeby 4.2.Po otevření jsem maso otočil a jeje bylo hnědé a sliske. Od teď už nakupovat pouze u řezníka. Lidl opravdu jste mě dost zklamali a ještě reklamy my jsme nejčerstvější!!!


Produkt

Mleté hovězí maso


Požadované řešení

Poslat hygienu na ne!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.2.2020 13:35, před 5 lety

V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či spotřebitelem očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení.

Pokud by se problém s jakostí masa opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: https://www.svscr.cz/statni-veterinarni-sprava/kontakty/

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
10.2.2020 14:02, před 5 lety

Dobrý den, pane Knapíku,

je nám líto, že jste si nemohl na mase pochutnat a za jeho nedostatečnou kvalitu se omlouváme. Je možné, že balení mělo někde okem nepatrnou díru, díky které se maso rychleji zkazilo. V takovém případě můžete maso zanést zpět do prodejny, kde Vám za něj vrátíme peníze i bez předložení účtenky.

Děkujeme za upozornění a přejeme pěkný den.

Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
11.2.2020 11:57, před 5 lety


Jan Knapik

Dobrý den, měli by jste spíš více kontrolovat vaše výrobky a koukal jsem že na mleté maso od vás není první stížnost.Me je taky líto že od vás už neodeberu zadne maso.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.3.2020 14:47, před 5 lety

Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.