Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den, 3.2 jsem byl nakupovat v lidlu a dostal jsem chuť na katabanatky
Maso vypadalo dobře a datum spotřeby 4.2.Po otevření jsem maso otočil a jeje bylo hnědé a sliske. Od teď už nakupovat pouze u řezníka. Lidl opravdu jste mě dost zklamali a ještě reklamy my jsme nejčerstvější!!!
Mleté hovězí maso
Poslat hygienu na ne!
|
Tweet |
V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či spotřebitelem očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení.
Pokud by se problém s jakostí masa opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: https://www.svscr.cz/statni-veterinarni-sprava/kontakty/
Dobrý den, pane Knapíku,
je nám líto, že jste si nemohl na mase pochutnat a za jeho nedostatečnou kvalitu se omlouváme. Je možné, že balení mělo někde okem nepatrnou díru, díky které se maso rychleji zkazilo. V takovém případě můžete maso zanést zpět do prodejny, kde Vám za něj vrátíme peníze i bez předložení účtenky.
Děkujeme za upozornění a přejeme pěkný den.
Lidl Česká republika
Dobrý den, měli by jste spíš více kontrolovat vaše výrobky a koukal jsem že na mleté maso od vás není první stížnost.Me je taky líto že od vás už neodeberu zadne maso.
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.