Společnost


Paidwings AG

Počet nahlášených stížností:554
Z toho za letošní rok:42
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#39518Neoprávněné strhávání peněz (996kč) z účtu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.02.2020, před 5 lety

Kamil Pešek

Znění stížnosti

Dobrý den,jmenuji se kamilpesek,náhodou jsem si všimnul podivné transakce na mém účtě,o které jsem nic nevěděl a nikdy k ní nedal souhlas.S údivem jsem zjistil že tato transakce nebyla první.Dne 24.10.2019 mě bylo neoprávněně odečteno 996kč a další částka 996kč byla odečtena 22.1.2020,ani k jedné transakci jsem nedal souhlas.Rád bych dostal tyto peníze zpět na účet.Jelikož jsem k tomu nedal žádný podnět a ani žádným podpisem jsem k tomu nedal svolení aby byli tyto peníze tímto způsobem inkasovámy a tudíž je považuji za neoprávněně ukradeny.Doufám že se Vaše společnost k tomuto případu postaví čelem a peníze mě vrátí,celkem: 1992kč na účet.Už jsem informoval svojí banku o provedení zákazu a zvažuji i další kroky,které mě byli doporučeny.Jsou orgány co na tyto věci dohlíží a to i ve Switzerland.Děkuji za kladné vyřízení mé stížnosti a včasné vyřízení,Pešek.


Produkt

Žhavá schůzka


Požadované řešení

Vrácení 1992kč na můj účet. Č.ú:1012557193/0800.Česká republika a úplné smazání profilu na "Žhavá schůzka" a odstranění mých osobních údajů z vaší databáze.Aby mě už nic nechodilo na e-mail.Děkuji,Pešek


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.2.2020 10:06, před 5 lety

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a o podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.

Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo možné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.

Podle čl. 5 odst. 2 Podmínek užití společnosti Paidwings AG může uživatel placené služby vypovědět smluvní vztah ve lhůtě 14 kalendářních dnů před koncem doby platnosti smlouvy. Pro platnost výpovědi placeného smluvního vztahu je nutná písemná forma (například faxem na 41 (0) 41 5087019). Aby bylo možné zajistit úspěšné zpracování výpovědi, je třeba, aby oznámení obsahovalo celé jméno, používanou službu, e-mailovou adresu použitou k registraci a uživatelské jméno.

Pokud spotřebitel výpověď placeného členství ve stanovené výpovědní lhůtě zašle prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu výpovědní email, popřípadě fax či doložit odeslání dopisu a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení VIP statusu v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen. Spotřebitel, který zapomněl heslo by měl zaslat co nejvíce údajů, které jej mohou identifikovat (e-mailovou adresu, pomocí které se registroval, přihlašovací jméno, apod.), je na místě prohledat i e-mailovou schránku, ve které může spotřebitel nalézt potvrzovací e-maily atd.

Z důvodu předběžné opatrnosti může spotřebitel rovněž požádat svou bankovní společnost o zablokování své platební karty. Blokace platební karty však může být spojena s určitým poplatkem.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele. Pokud společnost nevyhoví prokazatelné žádosti spotřebitele o ukončení smluvního vztahu, doporučujeme kontaktovat dozorový orgán nad spotřebitelskou oblastí ve Švýcarsku, který se nazývá Eidgenössisches Büro für Konsumentenfragen, s podnětem na užívání nekalé obchodní praktiky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.3.2020 11:24, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.