Počet nahlášených stížností: | 1035 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 0 |
Jezdím tímto vlakem pravidelně ze stanice Praha Hl.nádraží většinou v 16.27 a témeř pravidelně je vlak přistavován pozdě a tak je jeho zpoždění téměř pravidelné a to v rozmězí 5-10minut.Nechápu důvod a pokud v tuto dobu není možné vlak přistavit včas tak proč nejedí v dobu kdy je to možné.V pátek 7.2.2020 byl vlak v 15.27 zpožděn nejprve 5-10min tradičních až po 50 minut a nakonec byl nahrazen až dalším vlakem.V Praze Libni,kde jsem tentokrát chtěl nastoupit tak pokladní nevěděla důvod.Využil jsem tedy osobní vlak Praha Masyrykovo nádraží - Pečky a přijela pouze jedna souprava Elefantu a to době dopravní špičky takže sardinky ve stoje až do Úval.Přál bych vám to zkusit si to.Průvodčí,když už se mohla pohybovat mezi cestujícími tak první co chtěla bylo vidět jízdenky.O nějaké omluvě asi ani neuvažovala.
Poslední věc je ještě ke vlaku Rokytka vozy ve kterých vozíte lidi měly být podlě mě již 30let sešrotované.Jsou absolutně nevyhovující vejít se vedle sebe dva lidi a naproti dva je téměř nemožné.Také doporučuji vyzkoušet.
Zajímá mě náprava danného problému.
Nahradit soupravu modernější(vím že budete poukazovat nato že nejsou peníze)nemusí být nová a navíc jezdí málo vagonů nato kolik jezdí cestujících.
|
Tweet |
Pokud nedošlo k provedení přepravy tak, jak bylo sjednáno v přepravní smlouvě, z důvodů na straně dopravce, může spotřebitelka žádat vrácení jízdného. Případnou stížnost na přepravu cestujících, živých zvířat, zavazadel a zásilek může cestující podat elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz, písemně na adrese: České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1 nebo telefonicky na lince kontaktního centra ČD 972 211 133. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců, o výsledku šetření bude stěžovatel písemně informován zasláním vyrozumění na uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Podněty týkající se osobní přepravy lze uplatnit elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz nebo písemně na adrese České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1, telefonicky pouze v neodkladných záležitostech. Na podněty nejsou ČD povinny písemně reagovat.
Po vzájemné komunikaci se společností zdůrazňujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je nutné se obrátit přímo na ČD na kontaktech uvedených výše.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.