Společnost


Westerfield Int. AG

Počet nahlášených stížností:820
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#39537Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 10 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
09.02.2020, před 5 lety

Jaroslav Mansfeld

Znění stížnosti

Znění stížnosti
Na počátku prosince 2019 mě přes můj mobilní telefon oslovila nějaká paní s nabídkou mechanického holícího strojku s náhradními hlavicemi
za cenu kolem 150 korun. Se zasláním jsem souhlasil.
Na nabídku jsem už zapomněl, protože nic nepřišlo.
Moje překvapení bylo 6. 2. 2020, kdy mně přišel dopis se složenkou
s žádostí o zaplacení zboží s přirážkou za prodlení, celkem 208 korun. V dopise není telefonní kontakt, ani elektronická adresa,
jen složenkový podklad pro zaplacení peněz.Jak mohu komunikovat,
když nemám možnost.Nemám v rukách nic ! Začnou posílat náhradní hlavice - ale k čemu, když jsem nic nedostal.
Žádám o zrušení jakéhokoliv obchodního kontaktu s touto zakuklenou firmou. Vyrobili dalšího člověka,se kterým se po telefonu nikdo na ničem nedomluví.Nevím, kde získali moje telefonní číslo! Mají zaznamenaný náš hovor, já nemám nic. Mohou komunikovat, ale nechtějí.Nebudu platit, když jsem nic neobdrže


Produkt

O produktu nic nevím nedošel


Požadované řešení

Požaduji zrušení smlouvy a to z duvodu nedodání zboží.Požaduji kompletni vymazáni mých osobních dat. Požaduji nezasílání žádných náhradních dílu k produktu který jsem neobdržel


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.2.2020 19:19, před 5 lety

Doporučujeme spotřebiteli kontaktovat neprodleně společnost Westerfield Int. AG, nejlépe doporučeně s dodejkou na níže uvedené adrese a upozornit společnost na to, že spotřebiteli nebyla doručena žádná zásilka se zbožím, a proto není povinen částku uvedenou na faktuře (upomínce) platit. Pokud by totiž společnost chtěla vymáhat částku soudní či mimosoudní cestou musela by prokázat, že smlouva byla uzavřena a že bylo platně sjednáno, že spotřebiteli bude pravidelně zasíláno konkrétní zboží o určité ceně, rovněž i to, že zboží bylo spotřebiteli skutečně doručeno.

Spotřebitel má právo od smlouvy sjednané na dálku (typicky přes internet či po telefonu) odstoupit bez udání důvodu, a to nejpozději ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží. Pokud však spotřebitel o tomto svém právu nebyl poučen nebo neobdržel-li formulář pro odstoupení od smlouvy, může od smlouvy odstoupit do jednoho roku a čtrnácti dní od uzavření smlouvy.

V souladu s evropskou směrnicí o právech spotřebitelů toto právo náleží i před převzetím zboží, proto doporučujeme v takovém případě bez zbytečného odkladu zaslat odstoupení od kupní smlouvy v písemné prokazatelné podobě. Doručením odstoupení se smlouva zruší a pak již není povinen spotřebitel zboží přebírat. Odstoupení doporučujeme zaslat písemně (doporučeně a s dodejkou) na adresu Westerfield International AG, P.O. BOX 18, 120 00 Praha 2, a to bez zbytečného odkladu. Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy bez udání důvodu je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3283/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-uzavrene-pres-internet-ci-po-telefonu.

Je taktéž vhodné zaslat žádost o odstranění osobních údajů z databáze, aby spotřebitel nemohl být v budoucnu kontaktován ze strany společnosti s dalšími nabídkami. Spotřebitel může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.3.2020 20:34, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.