Počet nahlášených stížností: | 14 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V listopadu 2018 jsem u vás zakoupila zdravotní pantofle KOKA - fa F201812240, po roce užívání praskly obě podrážky a jelikož jsou ještě v záruce, prosím o zprávu, co s tím uděláte. Děkuji. N. Adamcová
Dámské zdravotní pantofle KOKA - fa F201812240
výměna nebo vrácení peněz
|
Tweet |
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná. Spotřebitelka je oprávněna uplatnit právo z vady (reklamaci), která se vyskytne u této věci, v době dvaceti čtyř měsíců od jejího převzetí a může požadovat opravu věci nebo dodání nové věci. není-li to možné, má spotřebitelka právo odstoupit od smlouvy. Spotřebitelka také může žádat místo výše uvedených způsobů nápravy přiměřenou slevu.
Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelkou nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebitelka má možnost od smlouvy odstoupit a požadovat vrácení peněžních prostředků.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.