Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#39547Odstoupení od smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 15 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.02.2020, před 5 lety

Barbara Hricová -Boková

Znění stížnosti

dne 4.2.2020 jsem si založila profil a následně zaplatila. Mělo se jednat o členství 99,-/měsíc a to celkem na 12 měsíců, co dělá 1188,-Kč. Ale zjistila jsem, že mi z účtu byla odeslaná částka 4752,-Kč, s čím výslovně nesouhlasím. Pri členství 99,- kč měsíčně bymi takto zaplacené členství vydrželo na 48 měsícu což jsou 4 roky. Napsala jsem hned na zakaznickyservis@be2.cz a také na email michal.hlavacek@be2.com a to okamžité odstoupení od smlouvy, která byla uzavřená prostředníctvím webu na dálku a zažádala jsem o navrácení finančních prostředku zpět.
Ráda bychom aby se mnou firma komunikovala a poté navrátila peníze zpět.
Byla jsem jasně uvedená do omylu, táto částka nebyla nikdě uvedená.

Prosím Vás o pomoc při řešení.

Děkuji moc Barbara Boková


Produkt

členství v be2 - odstoupení od smlouvy


Požadované řešení

Určitě chci aby se mnou be2 komunikovala a zároveň žádam o vrácení peněz na které mám nárok - po odstoupení od smlouvy do 14 dní.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.2.2020 09:49, před 5 lety

Spotřebitelka může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitelky před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitelka společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitelka společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.

Pokud spotřebitelka odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslala prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušela zaslat, ale z důvodů na straně společnosti jí to nebylo umožněno, je takové odstoupení od smlouvy účinné a společnost je povinna jej respektovat. Zkracuje-li společnost spotřebitelku na jejích právech, k takovému jednání se nepřihlíží a takové jednání jde k tíži společnosti.

Spotřebitelka by si měla ponechat všechny dokumenty, které prokazují, že smlouvu zrušila, případně že se ji pokoušela zrušit. Z důvodu předběžné opatrnosti spotřebitelce rovněž doporučujeme oslovit banku s případnou žádostí o zablokování platební karty, prostřednictvím které poplatek za členství hradila.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.2.2020 11:42, před 5 lety

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com

Mějte také na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/ Junk). Zkontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.

Děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
13.2.2020 23:26, před 5 lety


Barbara Hricová -Boková

Pána Michala Hlavačka jsem kontaktovala aspoň pětkrát, prozatím žádná odezva.Jiz dvakrát mi přišel na email příslib vrácení pouze části Fin. prostředků, ale zatím fyzický nic..Pokud nastane změna a peníze dostanu zpět, určitě napíšu. Peníze z mí strany, byli zaplacené za pak sekund, navrácení trvá již 8 dní..a prozatím v nedohlednu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.3.2020 17:57, před 5 lety

Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.4.2020 15:25, před 5 lety

Společnost nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Kromě podání stížnosti prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz se může spotřebitelka přidat také k našemu projektu Bojujeme proti neférovým seznamkám. Bližší informace a formulář lze nalézt na webu www.neferoveseznamky.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.