Společnost


NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Počet nahlášených stížností:389
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 137 stížnostech.

#39549Neoprávněně naúčtovaný poplatek a oběžující korespondence

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

10 měsíců 18 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.02.2020, před 5 lety

Martin Chotaš

Znění stížnosti

Dobrý den,

od této společnosti jsem na přelomu roku obdržel zásilku, kterou jsem si nikdy neobjednal, navíc s nepřesnými údaji (zkomolení jména, neaktuální jméno a podobně). Podotýkám, že jsem nikdy neprojevil zájem o zaslání podobného produktu - zdravotní balíček, vitaminy, teploměr... zásilku jsem našel v poštovní schránce, načež po přečtení zde dalších stížností na tuto pochybnou společnost jsem zásilku obratem zaslal zpět, a to na vlastní náklady s průvodním dopisem, ať mě laskavě přestanou otravovat. Jak jsem uvedl, na vlastní náklady cca 130,- Kč jsem prostřednictvím zásilkové služby PPL odeslal pod číslem balíku: 40070297115. Zásilka byla tedy vrácena dle trackingu PPL 30.1.2020. Avšak koncem minulého týdne mi opět přistála ve schránce výzva/upomínka k úhradě částky 584,- Kč ještě s administrativním poplatkem za zpracování upomínky. Dá se proti tomuto nějak bránit? Děkuji
S pozdravem
Martin Chotaš


Požadované řešení

Byl bych opravdu rád, kdyby po mě společnost Naturamed přestala vymáhat peníze za něco, co jsem si u nich nikdy neobjednal. Krom toho, že je to nesmyslné, tak mě také uráží, že mě ve veškeré korespondenci oslovují zkomoleným jménem a tudíž bych rád, aby bylo moje jméno odebráno z veškerých jejich registrů a přestali mě kontaktovat. Dále, aby si udělal pořádek ve své administraci, když jsem jim zásilku zaslal zpět a přesto stále po mně požadují platbu. Děkuji


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.3.2020 12:05, před 5 lety

Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě dle § 1838 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani jí o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
9.3.2020 10:21, před 5 lety

Vážený pane Chotaši,

děkujeme Vám za zaslaný podnět.

Dovolte mi Vás informovat, že evidujeme objednávkový hovor z listopadu 2019, na jehož základě jsme Vám zaslali měsíční balení tohoto produktu. Realizovanou objednávkou byl aktivován věrnostní program, o kterém jste byl ve zmíněném hovoru informován. Z Vaší strany jsme bohužel neobdrželi požadavek na zrušení tohoto věrnostního programu a proto jsme Vám zaslali následné dvouměsíční balení.

Na základě Vašeho prohlášení o vrácení předmětných zásilek zpět byly obě související faktury stornovány a věrnostní program byl ukončen.

Dovoluji si Vás také informovat, že Vaše osobní údaje byly v naší databázi zablokovány, a že k dnešnímu dni ukončujeme zasílání veškerých nabídek obchodu a služeb Vaší osobě. Do doby, než se příslušná informace o blokaci propíše do všech našich systémů, což může trvat i několik dní, se však může stát, že k Vám ještě některá naše nabídka (prostřednictvím telefonu, emailu nebo pošty) dorazí, jelikož v okamžiku provedení blokace byla již ve zpracování. Pokud se tak stane, na nabídku, prosím, nereagujte, případně sdělte našemu pracovníkovi, že blokace již byla provedena. V systému jsou již data zablokována a další oslovení již nebude z naší strany iniciováno. Pokud neprojevíte opětovně zájem o naše nabídky, jedná se tímto z naší strany o poslední kontakt.

Společnost NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o., IČO: 26106965, se sídlem U Smaltovny 625, České Budějovice, 370 01 zpracovává osobní údaje poskytnuté subjektem údajů v souladu se zákonem č. 110/2019, o zpracování osobních údajů, a v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016, a to předně za účelem a na základě právního titulu plnění smlouvy, a za účelem přímého marketingu na základě oprávněného zájmu. U údajů, které v tuto chvíli vyžadujete vymazat a nepodléhají v rámci souvisejících zákonů a samotného nařízení dalším požadavkům, dojde k jejich smazání.

Zároveň zasílám odkaz, kde naleznete komplexní informace o zpracování osobních údajů NaturaMed dle platné legislativy: https://www.naturamed.cz/#!/osobni-udaje.

Na závěr se Vám velice omlouváme, za překlep ve Vašem příjmení.

Děkujeme za pochopení a přejeme hezký den.

S pozdravem

NaturaMed Pharmaceuticals, s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
9.3.2020 11:00, před 5 lety


Martin Chotaš

Dobrý den, vážení,
Sice mě celá tahle sranda stala naštěstí jenom cca 100,- za balík PPL a par okamžiku nervů,
Ale věřím, že tímto vše skončilo.

Děkuji také dTestu za kladné vyřízení situace.

S pozdravem

Martin Chotaš

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.