Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 9.6.2014 byly dány do opravy přes sběrné místo dámské sandály, které měly mírně vypáranou jednu přezku na pravé botě. Při opravě byly zapošity všechny přezky na obou botách, čímž se boty zůžily cca o 1 cm, tudíž nebylo možné do nich dát nohu. Toto bylo ihned reklamováno, při následné opravě byly přezky rozstřihnuty a nadšity gumou, tudíž boty byly definitivně zničeny. Následovala reklamace na náhradu škody, podaná den 27.6.2014 a vyjádření k ní bylo dáno až 29.7.2014, tudíž nebylo ani uznáno zničení obuvi, ani nebyla dodržená 30-ti denní lhůta na vyřízení reklamace.
Dámské sandály na podpatku, vel. 37
Jelikož nebyla dodržená zákonná lhůta, pro vyřízení reklamce, tudíž žádám náhradu škody za zničenouo obuv(190,- Kč) + náklady které byly dány za opravu(100,- Kč)
|
Tweet |
V tomto případě byla uzavřena smlouva o opravě. Opravou se rozumí zejména činnost, kterou se odstraňují vady věci. Zhotovitel odpovídá za vady, které má provedená oprava. Je nutné rozlišit reklamaci a nárok na náhradu škody. Při reklamaci spotřebitel vytýká, že provedá oprava je vadná, zejména neodpovídá uzavřené smlouvě. Zhotovitel je povinen reklamaci vyřídit do 30 dnů od jejího uplatnění. Po marném uplynutí této lhůty, může spotřebitel od smlouvy o opravě odstoupit.
Nárok na náhradu škody vzniká v případě, kdy vadně provedným dílem nebo při jeho provádění vznikla škoda. V takovém případě má spotřebitel nárok na uvedení věci do původního stavu nebo na peněžitou náhradu. Nehradí se původní kupní cena, ale skutečná škoda, tj. snížení ceny obuvi s přihlédnutém k jejímu opotřebení a nákladům na uvedení do původního stavu.
Vzhledem k tomu, že podnikatel nevyužil možnosti vyjádřit se k případu, a s ohledem na princip dobrovolnosti služby VašeStížnosti.cz jsme se rozhodli stížnost uzavřít. Případný spor tak může být řešen pouze v občanskoprávním řízení.