Společnost


Pavel Vališ

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#3955Zničená obuv při opravě a nedodržení 30 denní lhůty k vyřízení reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 21 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.08.2014, před 10 lety

Jiří Sykora

Znění stížnosti

Dne 9.6.2014 byly dány do opravy přes sběrné místo dámské sandály, které měly mírně vypáranou jednu přezku na pravé botě. Při opravě byly zapošity všechny přezky na obou botách, čímž se boty zůžily cca o 1 cm, tudíž nebylo možné do nich dát nohu. Toto bylo ihned reklamováno, při následné opravě byly přezky rozstřihnuty a nadšity gumou, tudíž boty byly definitivně zničeny. Následovala reklamace na náhradu škody, podaná den 27.6.2014 a vyjádření k ní bylo dáno až 29.7.2014, tudíž nebylo ani uznáno zničení obuvi, ani nebyla dodržená 30-ti denní lhůta na vyřízení reklamace.


Produkt

Dámské sandály na podpatku, vel. 37


Požadované řešení

Jelikož nebyla dodržená zákonná lhůta, pro vyřízení reklamce, tudíž žádám náhradu škody za zničenouo obuv(190,- Kč) + náklady které byly dány za opravu(100,- Kč)


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.8.2014 16:18, před 10 lety

V tomto případě byla uzavřena smlouva o opravě. Opravou se rozumí zejména činnost, kterou se odstraňují vady věci. Zhotovitel odpovídá za vady, které má provedená oprava. Je nutné rozlišit reklamaci a nárok na náhradu škody. Při reklamaci spotřebitel vytýká, že provedá oprava je vadná, zejména neodpovídá uzavřené smlouvě. Zhotovitel je povinen reklamaci vyřídit do 30 dnů od jejího uplatnění. Po marném uplynutí této lhůty, může spotřebitel od smlouvy o opravě odstoupit.
Nárok na náhradu škody vzniká v případě, kdy vadně provedným dílem nebo při jeho provádění vznikla škoda. V takovém případě má spotřebitel nárok na uvedení věci do původního stavu nebo na peněžitou náhradu. Nehradí se původní kupní cena, ale skutečná škoda, tj. snížení ceny obuvi s přihlédnutém k jejímu opotřebení a nákladům na uvedení do původního stavu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.5.2015 11:35, před 10 lety

Vzhledem k tomu, že podnikatel nevyužil možnosti vyjádřit se k případu, a s ohledem na princip dobrovolnosti služby VašeStížnosti.cz jsme se rozhodli stížnost uzavřít. Případný spor tak může být řešen pouze v občanskoprávním řízení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.