Společnost


XXXLutz CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:127
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#39550Zaplacený a nedodaný koberec

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 20 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.02.2020, před 5 lety

Romana Lamačová

Znění stížnosti

Objednali jsme si tkaný koberec KInd of Magic. Na zbozi jsme misto uvedene lhuty 7-14 dni cekali 3 tydny, ovsem kdyz jsme si zbozi prijeli vyzvednout, tak jej jiz stihli prodat nekomu jinemu. Platba samozrejme probehla jiz pri objednani zbozi. Takze nemame ani zbozi ani penize. Byla to prvni a zaroven posledni objednavka u teto spolecnosti.

Chyba je na straně prodejny - personál nepříjemný, neochotný.


Produkt

Tkaný koberec Kind of Magic


Požadované řešení

Okamžitě vrátit peníze, investovat do kvalitních zaměstnanců a funkčního systému.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.2.2020 17:06, před 5 lety

Prodávající odpovídá za dodání zboží a má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění, prodávající je tedy povinen vrátit spotřebitelce přijaté peněžní prostředky. Pokud tak neučiní ani poté, co ho k tomu spotřebitelka vyzvala, ocitá se v prodlení a spotřebitelka může žádat po prodávajícím také zákonný úrok z prodlení.

Tím, že prodávající nedodal zboží ve sjednaném termínu porušil svou smluvní povinnost a odpovídá za škodu, kterou tím způsobil dle § 2913 občanského zákoníku. Vzniklou škodu je tak povinen nahradit. Spotřebitelka by však musela prokázat, že jí škoda vznikla, a že důvodem vzniku škody bylo porušení smluvní povinnosti ze strany prodávajícího.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.3.2020 09:22, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.