Počet nahlášených stížností: | 820 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Zhruba před 3- měsíci mě kontaktovala neodbytná paní s telefonickou nabídkou dodávky holícího strojku pro mokré holení značky Goodshave Men. S tím, že zašle vstupní vzorek strojek s 1 břitem a pokud nebudu požadovat další odběr zboží od nich, že stačí zaplatit balné, které bude přibaleno k zkušebnímu balíčku a na nic jiného neodpovídat.
Do dnešního dne jsem však žádný balíček neobdržel, zato mně přišla normální poštou upomínka s již vyčísleným poplatkem z prodlení.
na zákaznický servis tel: 227191219 se marně snažím již několik dní dovolat, přestože uvádějí, že provozní doba je v pracovní dny 9,30 - 16,30. Je zajímavé, že nikdy ani není tento telefon při telefonování obsazen, jen pořád vyzvání a vyzvání.
Bohužel nepamatuji si jméno té dotěrné objednatelky (volala mně totiž několikrát) a neprozřetelně jsem jí sdělil adresu a jméno, kam by měl zkušební balíček dorazit. Bohužel však nedorazil, ale upomínka s výhružkami včetně vyčíslení poplatku z prodlení poslat tato "služba již uměla.
Připadá mně to, jako by nekalí obchodníci změnili taktiku a opět počítají s tím, že lidé jsou již s podobnými metodami natolik otráveni, že jim raději zaplatí takovéto lupomínky, které nakonec nejsou nijak vysoké a vystaviteli tak pomallu budou penízky kapat.
vše jsem již popsal výše
Dodávka zkušebního balíčku, nebo raději stažení upomínky a omluva.
|
Tweet |
Doporučujeme spotřebiteli kontaktovat neprodleně společnost Westerfield Int. AG, nejlépe doporučeně s dodejkou na níže uvedené adrese a upozornit společnost na to, že spotřebiteli nebyla doručena žádná zásilka se zbožím, a proto není povinen částku uvedenou na faktuře (upomínce) platit. Pokud by totiž společnost chtěla vymáhat částku soudní či mimosoudní cestou musela by prokázat, že smlouva byla uzavřena a že bylo platně sjednáno, že spotřebiteli bude pravidelně zasíláno konkrétní zboží o určité ceně, rovněž i to, že zboží bylo spotřebiteli skutečně doručeno.
Spotřebitel má právo od smlouvy sjednané na dálku (typicky přes internet či po telefonu) odstoupit bez udání důvodu, a to nejpozději ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží. Pokud však spotřebitel o tomto svém právu nebyl poučen nebo neobdržel-li formulář pro odstoupení od smlouvy, může od smlouvy odstoupit do jednoho roku a čtrnácti dní od uzavření smlouvy.
V souladu s evropskou směrnicí o právech spotřebitelů toto právo náleží i před převzetím zboží, proto doporučujeme v takovém případě bez zbytečného odkladu zaslat odstoupení od kupní smlouvy v písemné prokazatelné podobě. Doručením odstoupení se smlouva zruší a pak již není povinen spotřebitel zboží přebírat. Odstoupení doporučujeme zaslat písemně (doporučeně a s dodejkou) na adresu Westerfield International AG, P.O. BOX 18, 120 00 Praha 2, a to bez zbytečného odkladu. Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy bez udání důvodu je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3283/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-uzavrene-pres-internet-ci-po-telefonu.
Je taktéž vhodné zaslat žádost o odstranění osobních údajů z databáze, aby spotřebitel nemohl být v budoucnu kontaktován ze strany společnosti s dalšími nabídkami. Spotřebitel může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.