Počet nahlášených stížností: | 500 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
O podání reklamace na kvalitu zboží z dodávky mi došlo potvrzení přijetí reklamace a to 3.1.2020 od té doby ani po urgenci žádná zpráva, odezva
Reklamace 28459
Děkujeme za vyplnění reklamačního formuláře!
Rádi bychom Vám oznámili, že Vámi vyplněný reklamační formulář jsme úspěšně přijali.
Tímto Vám také oznamujeme, že od tohoto dne začíná běžet lhůta pro vyřízení reklamace.
Lhůta pro vyřízení reklamace je dle zákona 30 dní, viz § 19 odst. 3, § 24 odst. 7 písm. v) zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, § 605 a § 607 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, Rozsudek Nejvyššího soudu 33 Cdo 3228/2009.
Reklamace standardně vyřizujeme během týdne, max. 10 prac. dní.
Informace pro Vás:
Po vyplnění formuláře již nemusíte nic dělat, vyčkejte prosím, než Vás pracovník reklamačního oddělení bude kontaktovat.
Děkujeme,
níže naleznete kopii reklamačního formuláře.
Produkt neodpovídá popisu
Vrátit peníze za reklamované zboží zpět na účet
Datum vytvoření objednávky
08.11.2019
Celková cena objednávky
1055
Cena reklamovaného zboží
599
Název produktu
Dámské luxusní tenisky Hannah vel. 39
Bankovní spojení
Jsem majitelem účtu s číslem účtu bez předčíslí
Číslo bankovního účtu
xxxxxxxxx
Kód banky
xxxxxxx
Doplňující informace
Nesedí ani velikost, dcera má 39..ja 41 a i tak jsou mi volné... Na obrázku vypadají o hodně lépe než ve skutečnosti a cena 599 rozhodně neodpovídá. Také i byly doruceny až dnes.
|
Tweet |
Kupující může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí. Prodávající má dle ustanovení § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, povinnost vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu. Nejdelší možná lhůta je přitom 30 dní. Jediná výjimka je v situaci, kdy se prodávající se spotřebitelem výslovně dohodne na delší reklamační lhůtě. (Tato lhůta se dle rozsudku Nejvyššího soudu ČR spis. zn. 33 Cdo 3228/2009 ze dne 27. 7. 2011 vztahuje také na povinnost prodávajícího informovat spotřebitele o vyřízení reklamace.)
Pokud prodávající nevyřídí reklamaci ve stanovené době (30 dnů nebo individuálně sjednaná doba), jedná se o podstatné porušení smlouvy. Dle ustanovení § 2002 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, má v takovém případě spotřebitel právo odstoupit od smlouvy. Prodávající má po odstoupení povinnost vrátit spotřebiteli kupní cenu výrobku.
Odstoupení od smlouvy lze oznámit kterékoliv pobočce prodávajícího možnými prostředky komunikace, přičemž je nutné identifikovat kupní smlouvu, od které spotřebitel odstupuje.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Spotřebitelka nás prostřednictvím telefonické poradny informovala, že se podařilo danou situaci vyřešit ve spolupráci s její bankou. Z tohoto důvodu stížnost uzavíráme.