Počet nahlášených stížností: | 820 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
V prosinci r.2019 jsem byl telefonicky osloven firmou(asi Milano). Dohodli jsme se na dodání výrobku zdarma Goodshave Men za poštovné a balné 149,-Kč a následnou pravidelnou dodávku břitů. Výrobek do dnešního dne 10.2.2020 nedorazil. Na mou adresu ale dorazila dne 7.2.20120 upomínka za nezaplacení poštovného a balného s pokutou - celkem 208,-Kč. Snažil jsem se spojit telefonicky na číslo uvedené v upomínce - bezvýsledně. Jelikož jsem nevěděl jak postupovat spojil jsem se s operátorkou D testu. Elektronicky jištěnou schránku na mé adrese používám pouze sám.
nebylo specifikováno,holící strojek pro muže
Po telefonickém hovoru s operátorkou D Testu mě bylo doporučeno za nedodané zboží nezaplatit poštovné,balné a zdržné a zaslat na adresu uvedenou v upomínce Mylano PO Box 18 Praha 2, výpověď ze smlouvy a vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Podle mého úsudku se jedná o podvodnou společnost - telefonické spojení nefunkční, místo adresy PO Box, neuvedeny další kontakty(e mail).
|
Tweet |
Spotřebitelovi doporučujeme kontaktovat neprodleně společnost Westerfield Int. AG, nejlépe doporučeně s dodejkou na níže uvedené adrese a upozornit společnost na to, že spotřebitelovi nebyla doručena žádná zásilka se zbožím, a proto není povinen částku uvedenou na faktuře (upomínce) platit. Pokud by totiž společnost chtěla vymáhat částku soudní či mimosoudní cestou musela by prokázat, že smlouva byla uzavřena a že bylo platně sjednáno, že spotřebiteli bude pravidelně zasíláno konkrétní zboží o určité ceně, rovněž i to, že zboží bylo spotřebiteli skutečně doručeno.
Spotřebitel má právo od smlouvy sjednané na dálku (typicky přes internet či po telefonu) odstoupit bez udání důvodu, a to nejpozději ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží. Pokud však spotřebitel o tomto svém právu nebyl poučen nebo neobdržel-li formulář pro odstoupení od smlouvy, může od smlouvy odstoupit do jednoho roku a čtrnácti dní od uzavření smlouvy.
V souladu s evropskou směrnicí o právech spotřebitelů toto právo náleží i před převzetím zboží, proto doporučujeme v takovém případě bez zbytečného odkladu zaslat odstoupení od kupní smlouvy v písemné prokazatelné podobě. Doručením odstoupení se smlouva zruší a pak již není povinen spotřebitel zboží přebírat. Odstoupení doporučujeme zaslat písemně (doporučeně a s dodejkou) na adresu Westerfield International AG, P.O. BOX 18, 120 00 Praha 2, a to bez zbytečného odkladu. Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy bez udání důvodu je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3283/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-uzavrene-pres-internet-ci-po-telefonu.
Je taktéž vhodné zaslat žádost o odstranění osobních údajů z databáze, aby spotřebitel nemohl být v budoucnu kontaktován ze strany společnosti s dalšími nabídkami. Spotřebitel může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.