Počet nahlášených stížností: | 820 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dnes, tj. 10. 2. 2020 jsem obdržel dopis s hlavičkou Goodshave Men týkající se upomínky za zaplacení poštovného za objednané zboží.
Dodávám, že zhruba před půl rokem mne telefonicky kontaktovala mladá paní, která mi nabízela zdarma, asi se jednalo o břity, kde bych zaplatil pouze poštovné. Já jsem se zasláním balíčku souhlasil, ale nic jsem nedostal, žádné avízo ani telefonicky, ani mailem, ani SMS zprávou, od nikoho, ani od České pošty apod.
Proto jsem překvapen, že jsem dostal upomínku platby v celkové výši 208 Kč. Výše platby by mi ani nevadila, kdybych nějaký balíček dostal. Na telefonní kontakt 227 191 219 jsem se nedovolal. Dopis byl bez jakýchkoliv kontaktů - I4, adresy, webových stránek, mailu apod. Nechci platit zas něco, co jsem neobdržel.
Produkt jsem neobdržel, nemohu jej tudíž charakterizovat.
Konec kontaktů s firmou MYLANO.
|
Tweet |
Spotřebitelovi doporučujeme kontaktovat neprodleně společnost Westerfield Int. AG, nejlépe doporučeně s dodejkou na níže uvedené adrese a upozornit společnost na to, že spotřebitelovi nebyla doručena žádná zásilka se zbožím, a proto není povinen částku uvedenou na faktuře (upomínce) platit. Pokud by totiž společnost chtěla vymáhat částku soudní či mimosoudní cestou musela by prokázat, že smlouva byla uzavřena a že bylo platně sjednáno, že spotřebiteli bude pravidelně zasíláno konkrétní zboží o určité ceně, rovněž i to, že zboží bylo spotřebiteli skutečně doručeno.
Spotřebitel má právo od smlouvy sjednané na dálku (typicky přes internet či po telefonu) odstoupit bez udání důvodu, a to nejpozději ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží. Pokud však spotřebitel o tomto svém právu nebyl poučen nebo neobdržel-li formulář pro odstoupení od smlouvy, může od smlouvy odstoupit do jednoho roku a čtrnácti dní od uzavření smlouvy.
V souladu s evropskou směrnicí o právech spotřebitelů toto právo náleží i před převzetím zboží, proto doporučujeme v takovém případě bez zbytečného odkladu zaslat odstoupení od kupní smlouvy v písemné prokazatelné podobě. Doručením odstoupení se smlouva zruší a pak již není povinen spotřebitel zboží přebírat. Odstoupení doporučujeme zaslat písemně (doporučeně a s dodejkou) na adresu Westerfield International AG, P.O. BOX 18, 120 00 Praha 2, a to bez zbytečného odkladu. Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy bez udání důvodu je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3283/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-uzavrene-pres-internet-ci-po-telefonu.
Je taktéž vhodné zaslat žádost o odstranění osobních údajů z databáze, aby spotřebitel nemohl být v budoucnu kontaktován ze strany společnosti s dalšími nabídkami. Spotřebitel může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat.
Více informací k tomuto tématu lze vyhledat také na webových stránkách: https://www.dtest.cz/clanek-7879/spolecnosti-vymahaji-po-spotrebitelich-penize-za-darek-ktery-neprisel
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.